۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۴
کد خبر: ۶۱۱۳۱۸
حجت الاسلام شکریان تأکید کرد؛

ضرورت تشکیل جبهه فرهنگی انقلاب برای مقابله با آسیب های اجتماعی

ضرورت تشکیل جبهه فرهنگی انقلاب برای مقابله با آسیب های اجتماعی
حجت الاسلام شکریان با بیان اینکه تشکیل جبهه انقلاب سیاست جدیدی است که رهبری به رییس سازمان تبلیغات ابلاغ کردند، گفت: این جبهه فرهنگی در همه محور‌ها باید انسجام پیدا کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران پنجشنبه در جمع مبلغان دینی هیأت‌های مذهبی شهر‌های مرکزی استان با اشاره به گذشت چهار دهه از انقلاب و همچنین بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری گفت: تحقق این امور نیازمند یک جبهه منسجم در عرصه فرهنگ و تبلیغ دین است.
 
وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم نگاه ویژه‌ای به نسل جوان داشتند، افزود: عمل به همه بند‌های این بیانیه مهم مسیر پیشرفت را برای کشورمان در بخش‌های مختلف فراهم خواهد کرد.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران از مبلغان دینی به عنوان سربازان ولایت یاد کرد و با بیان این که نظرات و دیدگاه‌های مبلغان دینی در شکل گیری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اثرگذار خواهد بود، افزود: کسانی که در جبهه فرهنگی هستند باید از همه فرصت‌های به وجود آمده در جهت ترویج و گسترش دین ر جامعه بهره گرفته شود.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که چهار دهه است که سازمان تبلیغات اسلامی مجاهدانه در عرصه تبلیغ دین گام بر می‌دارد، گفت: میزان این اثر گذاری را در حکمی که مقام معظم رهبری به رییس جدید سازمان دادند می‌توان فهمید.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان این که تشکیل جبهه انقلاب سیاست جدیدی است که مقام معظم رهبری به رییس سازمان تبلیغات ابلاغ کردند، افزود: این جبهه فرهنگی در همه محور‌ها باید یک انسجام پیدا کند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به دو طرح مصباح الهدی و نور الهدی اشاره کرد و با بیان این که یکی از این طرح‌ها شش ساله است، افزود: این طرح حدود بیست سال است که دنبال می‌شود.
 
حجت لاسلام شکریان با بیان این که دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی ۱۵ سال است که رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است، گفت: همه این موفقیت‌ها در سایه تلاش‌ها و مجاهدت همه بخش‌های این سازمان به دست آمده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود از فعالیت ۲۰۰ روحانی مستقر در استان خبر داد و افزود: تعدادی از این روحانیون در مناطق آسیب پذیر و سکونت‌های غیر رسمی مشغول انجام امور فرهنگی هستند./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات