۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۶۱۱۳۹۴
نماینده مجلس:

فرهنگ غرب، فرهنگ دروغ و بی صداقتی است

فرهنگ غرب، فرهنگ دروغ و بی صداقتی است
حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه فرهنگ غرب، فرهنگ دروغ و عدم صداقت است، گفت: غربی‌ها ریشه تمام تروریست‌ها و تروریسم پروری هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام اظهار داشت: شهدا زنده هستند و در نزد خدا روزی می‌خورند و به واسطه آن چیزی که خدا به آن‌ها عنایت کرده شادمان هستند.

وی گفت: هیچ موجودی در عالم وجود ندارد مگر اینکه تسبیح خدا را گویند بنابراین همه موجودات حتی ریگ‌های بیابان نیز دارای حیات هستند و حیات جمادی، حیات نباتی، حیات حیوانی و حیات انسانی دارند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: حیات ریگ‌های بیابان حیات جمادی و حیات گیاهان نیز حیات نباتی هستند و حیات نباتی بالاتر از حیات جمادی است چرا که رشد و نمو دارد.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: همچنین سطح حیات حیوانی از حیات نباتی و جمادی بالاتر بوده چرا که در حرکت است و حیات انسانی نیز از حیات حیوانی بالاتر است و انسان‌ها هم حیات نباتی هم حیات حیوانی و هم حیات انسانی دارند.

وی ادامه داد: اما هر انسانی نیز حیات انسانی ندارد؛ حیات انسانی به معنای دور بودن از رذائل اخلاقی، داشتن عبودیت و توحید الهی است که این حالت در برخی از انسان‌ها وجود ندارد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برخی‌ها در ظاهر انسان هستند اما فقط حیات نباتی و حیوانی دارند و حیات انسانی در آن‌ها وجود ندارد؛ در آل سعود و نتانیاهو که به دنبال آدم‌کشی هستند حیات انسانی یافت نمی‌شود.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه امثال آل سعود و نتانیاهو حیوانات انسان نما هستند، اظهار کرد: شهدا شهید می‌شوند حیات حیوانی آن‌ها از دست می‌رود اما حیات انسانی برای آن‌ها باقی می‌ماند و تفاوت انقلاب و مسیری که شهدا برای آن جان دادند فضائل اخلاقی است.

وی افزود: یکی از دلایلی که غربی‌ها از ایثار و شهادت خوششان نمی‌آید این است که به دنبال رذائل اخلاقی هستند؛ فرهنگ غرب فرهنگ مُرده برای مُردگان از حیات انسانی است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ غرب بالاترین جنایت‌ها را انجام داده و آن‌هایی که 17 هزار نفر را در کشور شهید ترور کردند امروز پناهگاه آن‌ها در آمریکا و غرب است.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه فرهنگ غرب، فرهنگ دروغ و عدم صداقت است، بیان کرد: خود غربی‌ها ریشه تمام تروریست‌ها هستند؛ آیا فریب کاری، دروغ و نادیده شدن رای مردم تمدن است؟

وی عنوان کرد: گاهی پیشرفت علمی بزرگ نمایش داده می‌شود که معایب غرب نادیده می‌گیرند و این پیشرفت‌های علمی موجب خودباختگی ملت‌ها در مقابل غرب می‌شود بنابراین باید جلوی این خودباختگی‌ها گرفته شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام فرهنگ غرب غارتگری و تجاوز است و بخش زیادی از رونق اقتصاد غرب نیز چپاول گری و غارتگری از دیگر ملت‌ها است./9314/پ202/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات