۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۶۱۱۴۸۲
از سوی مرکز آموزش دوره های مجازی و حضوری مرکز استعدادهای ناب؛

نخستین دوره آموزش مجازی تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

نخستین دوره آموزش مجازی تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی برگزار می‌شود
حجت الاسلام جزایری گفت: نخستین دوره آموزش مجازی تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی برای معلمان و مربیان مرکز تربیتی آموزشی استعداد‌های ناب صالحین برگزار می‌شود.
حجت الاسلام مهدی جزایری، مسئول آموزش دوره های مجازی و حضوری مرکز استعدادهای ناب، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری نخستین دوره آموزش مجازی تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این دوره از ۷ تیرماه و به مدت ۲۰ روز ادامه خواهد داشت که علاقه‌مندان برای نام نویسی باید به سایت http://www.taliedaran.ir مراجعه کنند، اما علاقه‌مندان پس از پایان مدت زمان ثبت نام (۶ تیرماه) می‌توانند با مراجعه به سایت اسم بنویسند هر چند که دوره در همان مدت زمان مقرر پایان خواهد یافت.

مسئول آموزش دوره های مجازی و حضوری مرکز استعدادهای ناب، با بیان اینکه پس از ۲۰ روز سؤالات مرتبط با دوره بر روی سایت طلیعه داران ظهور بارگذاری می‌شود، افزود: در ارزیابی نهایی به خلاصه نویسی از جزوات و امتیاز کسب شده در آزمون‌ها توجه می‌شود ضمن اینکه تایپ سریع و ادبیات شیرین و روا، بیان مطالب در چارچوب خواسته و ارزیابی خود دوره نیز تأثیرگذار خواهد بود.

حجت الاسلام جزایری با بیان اینکه داوطلبان باید امتیاز ۸۰ از صد را برای قبولی کسب کنند، ادامه داد: در پایان دوره و پس از گذراندن موفقیت آمیز آزمون، گواهی معتبر بصورت دیجیتالی از سوی مؤسسه ارائه می‌شود؛ از سوی دیگر همه مراحل برگزاری دوره از طریق سامانه آموزش مجازی مجموعه فرهنگی طلیعه داران ظهور و کانال اختصاصی دوره در پیام رسان گپ صورت می‌گیرد و اعضای دوره از طریق سامانه آموزشی و کانال دوره به محتوای دوره شامل فیلم و صوت آموزشی دسترسی خواهند داشت.

وی ادامه داد: پس از پایان هر درس اعضای دوره باید خلاصه درس مربوطه را در کانال اختصاصی دوره ارسال کنند و در پایان دوره یک آزمون به صورت تستی از طریق سامانه آموزش مجازی مجموعه فرهنگی طلیعه داران ظهور برگزار می‌شود.

مسئول آموزش دوره های مجازی و حضوری مرکز استعدادهای ناب، با اشاره به اینکه پس از تکمیل ثبت نام پیامکی شامل لینک کانال دوره در پیام رسان گپ برای مخاطبان پیامک می‌شود، تصریح کرد: با عضویت در کانال دوره، توضیحات کاملی در خصوص شیوه دسترسی به محتوای دوره و آزمون پایانی در سامانه آموزش مجازی ارائه می‌گردد ضمن اینکه زمان بندی دیدن فیلم‌ها و شرکت در آزمون‌ها در بازه زمانی که در هر هفته مشخص می‌گردد شناور خواهد بود.

حجت الاسلام جزایری عنوان داشت: فایل‌های صوتی آیت الله آقا مجتبی تهرانی با سرفصل مبانی تربیت در محیط آموزشی، حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با سرفصل راهبرد تربیتی مدرسه و ویژگی‌های مدرسه آرمانی، حجت الاسلام و المسلمین تراشیون با سرفصل ویژگی‌های مربی شاخص و دکتر رحیم پورازغدی با سرفصل تحلیل و بررسی آموزش در محیط‌های آموزشی و نقد سیستم آموزش و پرورش در سایت برای ثبت نام کنندگان بارگزاری می‌شود.

وی با اشاره به ادامه دار بودن دوره آموزش مجازی تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی گفت: هدف از برگزاری دوره آن است که معلمان و مربیان مدارس وابسته به مرکز تربیتی استعداد‌های ناب را از لحاظ معرفتی و مبنایی و مهارتی تقویت کنیم؛ از سوی دیگر سایر مخاطبان قادر به شرکت در دوره خواهند بود./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات