۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۶۱۱۶۸۴
معاون محتوایی مرکز ملی فضای مجازی:

فضای مجازی کشور نباید در تسلط بیگانگان باشد + فیلم

فضای مجازی کشور نباید در تسلط بیگانگان باشد + فیلم
خوراکیان با تاکید بر اینکه امروز فضای مجازی باید در تصرف نیروهای مردمی و بسیجی باشد، گفت: فضای مجازی کشور نباید در تسلط بیگانگان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امیر خوراکیان معاون محتوایی مرکز ملی فضای مجازی، امروز در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت فضای مجازی که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، گفت: امروز فضای مجازی باید در تصرف نیروهای مردمی و بسیجی باشد.

وی حضور پرشور مردمی در عرصه فضای مجازی را زمینه ساز عقب نشینی دشمن از این میدان بیان کرد و ادامه داد: برگزاری چنین برنامه ها و همایش هایی سبب افزایش انگیزه نیروی مردمی برای فعالیت بیشتر در فضای مجازی می شود.

خوراکیان ساماندهی نیروهای مردمی و آموزش آنان برای فعالیت بهتر در این عرصه را بسیار ضروری دانست و ابراز کرد: برای عقب راندن دشمن در فضای مجازی نیازمند حضور پرشور نیروی مردمی هستیم.

معاون محتوایی مرکز ملی فضای مجازی با توجه به وضعیت کنونی حفظ استقلال کشور را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: این استقلال در عرصه فضای مجازی نیز باید حفظ شود تا فضای مجازی ما تحت تسلط بیگانگان قرار نگیرد.

وی به تولید محتوای سالم و پاک تاکید کرد و گفت: محتوا باید متناسب با ارزش های اخلاقی و معارف اسلامی باشد تا بتواند سوالات و شبهات را پاسخ دهد بنابراین تولید محتوای سالم و پاک و پاسخگو مهمترین ماموریت ما در عرصه فضای مجازی به شمار می رود./813/پ202/ب1

تعداد بازدید : 8

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
باتوجه به امکاناتی که از نظر زیرساختی در کشور برای فضای مجازی وجود دارد از نظر کیفی این اندک نتیجه ای که هست قابل توجه است البته که سرعت رشد کیفی پیام رسانهای داخلی نسبت به رشد کمی آن ایده آل نیست، می توان گفت که آثار فضای مجازی از نظر کیفی قابل نقد است و با نقطه مطلوب فاصله داریم.
0
0