۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۶۱۱۷۸۴
آیت الله صفایی بوشهری:

مردم بوشهر ولایت‌مداری و استکبارستیزی خود را همیشه به نمایش گذاشته‌اند

مردم بوشهر ولایت‌مداری و استکبارستیزی خود را همیشه به نمایش گذاشته‌اند
امام جمعه بوشهر گفت: مردم با حضور با شکوه خود در مراسم تشییع پیکر پاک شهید سلیمی بر پایداری راه شهدا تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در مراسم تشییع شهید غلامرضا سلیمی با قدردانی از حضور با شکوه مردم بوشهر در این آیین اظهار داشت: حضور حماسی مردم گرانقدر استان ولایت‌مدار بوشهر در مراسم تشییع شهید سلیمی نشان از پایداری، استحکام و استقامت در راه آرمان‌ها و ارزش‌های شهداء و انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، شرکت با شکوه مردم بوشهر در تشییع پیکر شهید هشت سال دفاع مقدس را نماد تکریم و تجلیل برای ادامه راه شهداء دانست و تصریح کرد: امروز استان بوشهر معطر از حضور آسمانی شهید سلیمی است و تکریم مردم از این شهید نشان از ادامه راه امام راحل، شهداء و حماسه آفرینان است.

امام جمعه بوشهر پیام شهید را اسلامیت، ولایت‌مداری و استکبار ستیزی دانست و خاطر نشان کرد:مردم استان بوشهر در همه ادوار تاریخی ولایت‌مداری و استکبارستیزی خود را به نمایش گذشته‌اند.

آیت‌الله صفایی بوشهری، با اشاره به اینکه مردم بوشهر با حضور با شکوه خود در این مراسم بر پایداری راه شهداء تاکید کردندتصریح کرد: پیام این حضور باشکوه این است که آرمان‌ها، ارزش‌ها، راه امام راحل و مقام معظم رهبری همیشه در جامعه پایدار است.

وی، خدمتگذاری مسئولان به مردم را از دیگر پیام شهداء دانست و تاکید کرد: تقاضای جدی شهدای گرانقدر از مسئولان برای ادامه آرمان‌ها، ارزش‌ها، راه امام راحل و رهبر معظم انقلاب برای خدمتگزاری به مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه مسئولان باید خدمتگذار واقعی مردم باشند گفت: مسئولان بدانند که خدمتگذاری هیچگاه نزد خدا و مردم فراموش نمی‌شود.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: حضور حماسی امروز مردم استان بوشهر در تشییع شهید سلیمی هم تجلیل و هم تعلیم آموزه‌های شهداء است.

آیت‌الله صفایی بوشهری،با بیان اینکه خداوند هیچگاه اجر شهدا را فراموش نمی‌کند تصریح کرد: شهداء و خانواده با عظمت آنان بدانند که نزد خداوند دارای اجر و جایگاه بسیار والایی هستند.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات