۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۶۱۱۸۴۶
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

غفلت زدایی از مسؤولان رسالت ویژه رسانه‌ها است

غفلت زدایی از مسؤولان رسالت ویژه رسانه‌ها است
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: غفلت زدایی از مسؤولان و مدیرانی که غرق در کار اجرایی شده‌اند ازجمله رسالت‌های مهم رسانه‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار مسؤولان رسانه های استان، بر ضرورت حمایت شایسته از رسانه‌ها به‌ویژه رسانه‌های استانی تأکید کرد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها و روزنامه‌ها با عملکرد خود مدیران و مسئولان را از روزمرگی و غفلت خارج می‌کنند، افزود: غفلت زدایی از مسؤولان و مدیرانی که غرق در کار اجرایی شده‌اند ازجمله رسالت‌های مهم رسانه‌ها است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه درواقع رسانه‌ها به مسئولان تلنگر می‌زنند، ادامه داد: هر تلنگر رسانه‌ها نیازمند یک تشکر است؛ البته تشکر زبانی تنها کافی نیست بلکه باید این تشکر به‌صورت عملی هم صورت گیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی اضافه کرد: اگر غفلت زدایی و تلنگر زنی رسانه‌ها نسبت به مسئولان اجرایی نباشد بدون شک در بسیاری از مواقع دچار چالش می‌شویم.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب در مورد غفلت‌های موجود در کشور، اظهار کرد: رسانه‌ها باید به غفلت‌های تهدیدکننده انقلاب و نظام با نگاه تبیینی و تحلیلی پرداخته و جامعه مخاطبان را نسبت به این غفلت‌ها هوشیار کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه با اشاره به قرار داشتن در سال انتخابات، افزود: رسانه باید تحلیل سیاسی داشته باشد اما سیاست زده نشود.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه تحلیل سیاسی با طرفداری سیاسی متفاوت است، خاطرنشان کرد: وظیفه رسانه ارتقای سیاسی از طریق تحلیل و تبیین درست وقایع و روشن گری و آگاهی بخشی درزمینهٔ سیاست است./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات