۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۶۱۱۸۶۲
طی حکمی؛

نماینده آیت‌الله نوری‌همدانی در مازندران منصوب شد

نماینده آیت‌الله نوری‌همدانی در مازندران منصوب شد
طی حکمی از سوی حضرت آیت الله نوری همدانی، حجت‌الاسلام عبدالحسین بابایی به عنوان نماینده این مرجع تقلید در استان مازندران منصوب شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری حجت‌الاسلام عبدالحسین بابایی طی حکمی به عنوان نماینده حضرت آیت الله نوری همدانی در مازندران منصوب شد.

در این حکم آمده است؛ با توجه به درخواست مکرر برادران و خواهران ایمانی خطه ولایتمدار مازندران و به منظور ارتباط مستمر و تمشیت امور دینی مقلدین، حجت الاسلام عبد الحسین بابایی که از علمای خوشنام، انقلابی و مجاهد است را به عنوان نماینده خود در استان مازندران منصوب می‌نمایم.

ایشان که مدت‌ها به خدمت شریعت غرا در آن سامان اشتغال داشته و دارای منزلت علمی و صلاحیت وافر می‌باشند، مجازند که در امور حسبیه و اخذ وجوه شرعیه از قبیل: زکوات، کفارات و مظالم عباد متصدی شده و آن‌ها را در مصارف مقرره شرعیه صرف نمایند؛ و لازم است نصف سهمین مبارکین را نزد اینجانب برای صرف در حوزه‌های علمیه ارسال کنند.

امید است که ایشان با همه توان در خدمتگزاری به شرع انور و گره گشایی از کار مردم کوشیده و با همکاری علمای اعلام و اصحاب اندیشه و به واسطه‌ی ارتباط صمیمی با جوانان و سلوک مردمی با همگان، در راه نیل به اهداف انقلاب اسلامی و سعادت معاد و معاش ملت مجاهده نموده تا در این دوران حساس که شیاطین عالم بر ربودن گوهر دین از کف مردم هم قسم شده اند، بتوان به رسالت الهی خود که همان مرزبانی و پاسداری از حریم دیانت امت اسلامی ست، عمل نمود./950/د102/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات