۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۶۱۱۸۹۴
مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی:

ویژه برنامه «رواق رضوی» در ایام دهه کرامت در بیرجند برگزار می‌شود

ویژه برنامه «رواق رضوی» در ایام دهه کرامت در بیرجند برگزار می‌شود
مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی گفت: ویژه برنامه «رواق رضوی» در ایام دهه کرامت هر روز در میدان ابوذر بیرجند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام مجید نصیرایی، مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان و مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: آغاز برنامه‌های و جشن‌های دهه کرامت از 13 تیرماه آغاز و تا 23 تیرماه در استان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در دهه کرامت فرهنگ رضوی و عطر و بوی رضوی به مشام می‌رسد، گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در دهه کرامت نیز حضور دو گروه از کاروان خدام رضوی به استان است که گروه اول از 13 تیرماه و گروه دوم از 18 تیرماه خواهد بود.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی با بیان اینکه این کاروان شامل سه خادم و یک روحانی است، افزود: گروه اول در شهرهای قاین، زیرکوه، درمیان، بیرجند، خوسف، نهبندان و سربیشه و گروه دوم نیز در شهرهای فردوس، سرایان، بشرویه و طبس حضور پیدا می‌کنند.

حجت الاسلام نصیرایی تصریح کرد: کاروان خدام رضوی در بخش‌ها، روستاها، بیمارستان‎ها، پادگان‌ها، دانشگاه‌ها، زندان‌ها و مراکز توانبخشی و مراکز کودکان بی سرپرست و بدسرپرست حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: حدود 6 کانون تخصصی آستان قدس رضوی شامل کانون کتابخوانی، کانون بهداشت و سلامت، کانون مبلغین، کانون شعر و ادب و کانون خانواده شهدا در ایام دهه کرامت برنامه خواهند داشت.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه «رواق رضوی» در ایام دهه کرامت هر روز از ساعت 18 تا 22 در میدان ابوذر بیرجند برگزار می‌شود و خدمات آموزشی، فرهنگی، رفاهی، سلامت و بهداشت و درمان در این برنامه ارائه خواهد شد.

حجت الاسلام نصیرایی اظهار کرد: جشنواره‌ای از خدمت در ایام دهه کرامت به مردم ارائه می‌شود و ‌شناسایی و خدمت رسانی به نیازمندان در دستور کار خادمیاران خواهد بود.

وی با بیان اینکه کاروان‌های خدام رضوی در بیش از یک هزار نقطه از ایران حضور پیدا می‌کنند، افزود: بیش از 7 هزار نفر خادمیار در خراسان جنوبی ثبت نام کردند و خادمیاران می‌توانند در شهر و روستای خود به نام امام رضا(ع) خدمت کنند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات