۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۶۱۲۱۷۹
مدیر کل کمیته امداد استان تهران:

طلاب خواهر می توانند بهترین مددکاران در حوزه نیکوکاری باشند

طلاب خواهر می توانند بهترین مددکاران در حوزه نیکوکاری باشند
شیران طلاب خواهر را بهترین مددکاران در حوزه نیکوکاری دانست و گفت: حوزه های علمیه در خنثی سازی توطئه اقتصادی دشمنان نقش بسزایی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهندس حمیدیرضا شیران مدیر کل کمیته امداد استان تهران، امروز در مراسم افتتاحیه نخستین مرکز از مراکز نیکوکاری حوزه های علمیه خواهران که با عنوان مرکز نیکوکاری «نسیم کوثر» در مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر تهران برگزار شد، گفت: عمده مشکلات کشور مربوط به مباحث فرهنگی می شود.

وی افزود: با وجود شکستی که جهان غرب و صهیونیسم در ایجاد اغتشاش و بی نظمی در اقصی نقاط شهرهای کشور داشته امروز اقدام به ایجاد مشکلات اقتصادی و تحریم غیر انسانی ملت ایران کرده تا بتواند مردم جنوب شهر و کم درآمد را درگیر مسائل اقتصادی و معیشتی کند.

مهندس شیران بیان داشت: دشمن از تحت فشار قرار گذاشتن اقشار ضعیف جامعه اهداف مختلفی را دنبال می کند که راه مقابله با این توطئه ها رسیدگی به خانواده های بی بضاعت و کم درآمد است.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران با تاکید بر اینکه طلاب خواهر می توانند بهترین مددکاران در حوزه نیکوکاری باشند، اظهار داشت: به طور قطع طلاب خواهر می توانند تاثیر بسزایی در مددجویان این مرکز داشته باشند و با آنان ارتباط صمیمی برقرار کنند.

وی افزود: با افتتاح این مرکز می توان برخی پرونده های مددجویان خواهر را تحت اختیار این مرکز قرار دهیم تا اعضای آن بتوانند در رسیدگی و شناسایی نیازمندان و حمایت از آنان مثمر ثمر باشند.

مهندس شیران ادامه داد: افتتاح این مراکز نیکوکاری مربوط به تفاهم نامه ای است که بین آقای مهندس فتاح و حوزه های علمیه خواهران منعقد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: دشمنان امروز با فشارهای اقتصادی و فرهنگی به دنبال اهداف شوم خود هستند که امیدوار هستیم همانند توطئه های قبلی که با شکست مواجه شدند این بار نیز آمریکا با شکست روبرو شود.

وی در پایان با تقدیر از اقدامات و فعالیت های حوزه های علمیه در سیل اخیر و زلزله کرمانشاه، خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه همدلی و همکاری خود را با کمیته امداد در سیل اخیر و زلزله کرمانشاه نشان داد و ما از آنان تشکر می کنیم./813/پ202/ب1

گزیده از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 4
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات