۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۶۱۲۳۷۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران مطرح کرد؛

تدوین چشم انداز فعالیت‌های فرهنگی و دینی مطابق با بیانیه گام دوم انقلاب

تدوین چشم انداز فعالیت‌های فرهنگی و دینی مطابق با بیانیه گام دوم انقلاب
حجت الاسلام شکریان بر ضرورت تدوین چشم انداز فعالیت‌های فرهنگی و دینی مطابق با بیانیه گام دوم انقلاب تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در پنجمین گردهمایی مدیران تبلیغات اسلامی استان در آمل با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت، این دهه را فرصت مناسبی برای تبیین سیره و روش اهل بیت (ع) در جامعه دانست.
 
وی با بیان این که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره گیری از سیره اهل بیت (ع) در زندگی هستیم، افزود: سیره و معارف اهل بیت (ع) بهترین راهکار برای برون رفت جامعه اسلامی از هر مشکلی است.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که برای عبور از مشکلات و بحران‌ها باید به اهل بیت (ع) پناه ببریم، خاطرنشان کرد: تا به امروز کشورمان با توسل به ائمه اطهار (ع) توانسته مشکلات را پشت سر بگذارد و در مسیر پیشرفت قرار گیرد.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و با بیان این که همه مسؤولان و مدیران کشور باید در مقام عمل به این بیانیه مهم پایبند باشند، افزود: عمل به این بیانیه موجب پیشرفت و توسعه کشور در ابعاد مختلف خواهد شد.
 
حجت الاسلام شکریان با تأکید براین که عمل به رهنمود‌های مقام معظم رهبری از سوی مسؤولان کشور یک اصل مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد، بیان داشت: بیانیه گام دوم فصل جدیدی از انقلاب اسلامی است که باید با جدیت بیشتری دنبال شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسؤولان در هر مقطعی به رهنمود‌های مقام معظم رهبری کاملاً عمل کردند کشور در مسیر پیشرفت و توسعه همه جانبه قرار گرفت، خاطرنشان کرد: در شرایط امروز نیز بهترین راه برون رفت کشور از مشکلات فعلی عمل به رهنمود‌های رهبری است.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که بیانیه گام دوم انقلاب از اهمیت بسیار بالایی برای پیشرفت کشور برخوردار است، ادامه داد: تدوین چشم انداز فعالیت‌های فرهنگی و دینی مطابق با بیانیه گام دوم انقلاب بسیار ضروری است.
 
وی با بیان این که بیانیه گام دوم انقلاب بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی و مسیر را برای پیشرفت کشور هموار کرده است، تصریح کرد: این اقدام هوشمندانه رهبر عظیم الشان انقلاب نشان از حرکت جدید انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و توسعه است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات