۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۶۱۲۵۸۰
مدیرعامل مؤسسه قرآنی شریعت نور تاکید کرد؛

ضرورت حمایت مالی و معنوی از مهدها و پیش دبستان های قرآنی+ فیلم

ضرورت حمایت مالی و معنوی از مهدها و پیش دبستان های قرآنی+ فیلم
حجت الاسلام قائمی گفت: نهادها و سازمان های ذی ربط برای حمایت مالی و معنوی از مهدها و پیش دبستان های قرآنی با هم یک دست شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین قائمی مدیرعامل مؤسسه قرآنی شریعت نور، امروز در نشست تخصصی «چالش های پیش روی مؤسسات در زمینه صدور مجوز مهد و پیش دبستانی قرآن» که در اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور برگزار شد، گفت: متاسفانه درحال حاضر نهادهای مختلفی در صدور مجوز مهد و پیش‌دبستانی موسسات قرآنی دخیل هستند.

وی افزود: بنابراین همین نهادها و سازمانها حمایت موسسات قرآنی را تنها در گرو داشتن آن مجوزها اعلام می کنند که اگر موسسه ای آن مجوز را نداشته باشد از حمایت آن سازمانها محروم می شوند.

حجت الاسلام قائمی با اشاره به اینکه امروز برخی مهدهای قرآنی و پیش دبستانی ها در موسسات قرآنی دارای چند مجوز هستند، ابراز کرد: برای رفع مشکلات موجود لازم است سازمان ها با هم یک دست شده و یکدیگر را قبول داشته باشند و به صورت تخصصی مجوزها صادر شود.

مدیرعامل مؤسسه قرآنی شریعت نور با تاکید بر اینکه مهد کودک های قرآنی باید تخصصی شوند، ادامه داد: مربیان مهد کودکها نیز باید در زمینه روانشناسی، تربیت کودک، نحوه رفتار با کودکان و آموزش های قرآنی متخصص باشند.

وی حمایت نهادها از موسسات قرآنی را مطلوب دانست و گفت: این حمایت ها باید به صورت مادی و معنوی باشد. همچنین بیمه مهدها باید در دستور کار مسؤولان قرار گیرد./813/پ210/ب1

تعداد بازدید : 6

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات