۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۶۱۲۵۸۶
رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان شمالی:

نیروی انتظامی کشور پرورش یافته مکتب اسلام و ولایت است

نیروی انتظامی کشور پرورش یافته مکتب اسلام و ولایت است
رییس عقیدتی نیروی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به ارتقای بصیرت دینی و سیاسی در این نهاد، گفت: فعالان در نیروی انتظامی کشور پرورش یافته مکتب اسلام، قرآن و ولایت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا عرفانی، رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی، امروز در دیدار اعضای دوره آموزشی نسیم معرفت استانی ویژه کارکنان پایور و پیمانی (سرانگشتان محض) کوپ های انتظامی، مرزبانی، یگون، معاونت‌ها و پلیس‌های تخصصی استان خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار کرد: نیروی انتظامی در نظام جمهوری اسلامی نهاد مقدسی بوده و بیشترین ارتباط را با مردم دارد.

وی افزود: مقام معظم رهبری هم در حکم انتصاب ریاست جدید سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی تأکید داشتند که باید بعد بصیرت دینی و سیاسی کارکنان نیروی انتظامی افزایش یابد و به‌ویژه همکارانی که در صف و سرانگشتان یعنی پاسگاه‌ها خدمت می‌کنند باید به‌صورت ویژه برخوردار از این دو خصلت باشند.

حجت‌الاسلام عرفانی خاطرنشان کرد: در این راستا از سال گذشته برنامه‌های ویژه‌ای برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در نیروی انتظامی استان اجرایی شده است.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های تربیت و تعالی خانواده‌ها و اعزام به عتبات عالیات، افزود: همچنین تعدادی از فعالان نیروی انتظامی به مشهد مقدس اعزام شده و تعدادی هم در دوره‌های معرفت استانی به‌صورت مرتب در مراکز استان‌ها حضور می‌یابند.

حجت‌الاسلام عرفانی اضافه کرد: محتوای این دوره‌ها آشنایی با برخورد حکیمانه با مردم، سبک زندگی اسلامی، مشاوره تربیتی، حیا و عفت و غیرت، رزق حلال، پرهیز از مال حرام و ... است.

وی اظهار کرد: همچنین فوق‌برنامه‌هایی ازجمله حضور در اماکن مقدس مانند حرم مطهر حضرت سید عباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد، برادر گرامی امام رضا (ع)، دیدار با علما و بزرگان و ائمه جمعه مراکز استان و ... هم در قالب این طرح اجرایی می‌شود.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی در خاتمه گفت: نیروی انتظامی نظام مقدس جمهوری اسلامی پرورش یافته مکتب اسلام، قرآن و ولایت مطلقه فقیه بوده و ایمان و تقوا وجه تمایز و مشخصه آن است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات