۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۶۱۲۷۳۴
حجت الاسلام رفیعی:

استفاده از زبان هنر برای معرفی فعالیت های روحانیت ضروری است

استفاده از زبان هنر برای معرفی فعالیت های روحانیت ضروری است
مسؤول فرهنگی تیپ امام صادق استفاده از هنر برای معرفی فعالیت های روحانیت را ضروری دانست و گفت: هیچ زبان دیگری نمی تواند همانند هنر تأثیرگزار باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی نام کو در نشست بررسی و تبیین جایگاه نقش روحانیت در دفاع مقدس که صبح چهارشنبه در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد با بیان این که شهر قم زادگاه انقلاب اسلامی است و تا به امروز این ویژگی خود را حفظ کرده است، گفت: این ویژگی موجب شده است مخاطبان فراوانی داشته باشد بنابراین باغ موزه دفاع مقدس قم مخاطبان جهانی خواهد داشت.

نماینده مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران در این نشست ادامه داد: امروزه بیش از صدهزار طلبه خواهر در حوزه علمیه خواهران تحصیل می کنند یا فارغ التحصیل شده اند بنابراین لازم است پیوند زنان حوزوی با دفاع مقدس جدی تر لحاظ شود.

وی خاطرنشان کرد: در جهان با دو نوع موزه مواجه هستیم یک نوع موزه ثبت محور است که مخاطبان خاص خود را دارد و نوع ددیگر ارائه محور است که مخاطب با اسناد ارتباط برقرار نمی کند بلکه با استفاده از فضا سازی ها، مخاطب به دوره مورد نظر منتقل می شود که چنین موزه هایی از جذابیت بیشتری برخوردار و از نظر هزینه نیز به صرفه تر است.

در ادامه نیز حجت الاسلام رفیعی مسؤول فرهنگی تیپ امام صادق(ع) استفاده از زبان هنر را برای معرفی نقش روحانیت در دفاع مقدس ضروری دانست و گفت: به عنوان مثال تأثیری که فیلم گاندو در تعریف یک ماجرا داشت هیچ زبان دیگری نمی توانست چنین تأثیری داشته باشد./1324/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 11
مصطفی رستمی
ارسال نظرات