۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۶۱۲۷۸۶
آیت الله طبرسی:

کارزار فشار حداکثری علیه ایران اسلامی شکست خورده است

کارزار فشار حداکثری علیه ایران اسلامی شکست خورده است
آیت الله طبرسی با بیان این که رونق تولید، کشورمان را در برابر هجمه‌های اقتصادی دشمن مصون نگاه خواهد داشت، گفت: امروز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن قرار داریم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده، ولی فقیه در مازندران امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان در امیرکلا با تبریک دهه کرامت، این ایام را فرصت مغتنمی برای تبیین سیره اهل بیت (ع) در جامعه دانست و گفت: امروز سیره و معارف اهل بیت (ع) بهترین راه مقابله با توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان است.
 
وی در ادامه سخنان خود به مسأله مهم اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و با بیان این که راه برون رفت کشور در شرایط امروز کشور تحقق اقتصاد مقاومتی است، افزود: متأسفانه اقدامات مسؤولان در این حوزه کافی نبوده است.
 
آیت الله طبرسی با بیان این که یکی از بهترین راه‌های عبور از تحریم‌ها تحقق اقتصاد مقاومتی است، خاطرنشان کرد: امروز دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا ملت ایران را تسلیم خواسته‌های خود کند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که مقام معظم رهبری در ابتدای امسال بر ضرورت رونق تولید در کشور تأکید کردند، گفت: امروز که چهار ماه از سال گذشته مسؤولان باید گزارش دهند در این خصوص تاکنون چه اقداماتی انجام داده اند.
 
امام جمعه ساری با بیان این که رونق تولید، کشورمان را در برابر هجمه‌های اقتصادی دشمن مصون نگاه خواهد داشت، بیان داشت: امروز کشورمان در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با استکبار جهانی قرار دارد.
 
آیت الله طبرسی با اشاره به این که با آمریکایی‌ها تصور می‌کردند با کارزار تحریمی که به وجود آوردند می‌توانند ملت ما را تسلیم خود کنند، خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از کارشناسان بر این باور هستند که آمریکا در موضوع تحریم اقتصادی ایران اسلامی شکست خورده است.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آمریکایی‌ها به اهداف خود در موضوع تحریم دست پیدا نکردند، گفت: جمهوری اسلامی ایران با قدرت در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان خواهد ایستاد و اجازه موج سواری به آن‌ها نخواهد داد.
 
امام جمعه ساری با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی از سوی نیرو‌های مسلح کشورمان، خاطرنشان کرد: این اقدام فرزندان انقلاب در سپاه پاسداران پاسخ محکمی به رجز خوانی‌های مقامات آمریکایی بود.
 
آیت الله طبرسی با تأکید براین که جمهوری اسلامی همه تحرکات دشمن در منطقه را به صورت لحظه‌ای رصد می‌کند، بیان داشت: اگر کوچکترین خطایی از دشمنان ملت ایران سر بزند، با پاسخ قاطع و محکم جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهند شد./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات