۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۶۱۲۶۸۲
امام جمعه بابلسر:

وضعیت امروز حجاب، زیبنده جامعه اسلامی نیست

وضعیت امروز حجاب، زیبنده جامعه اسلامی نیست
امام جمعه بابلسر با بیان این که وضعیت امروز حجاب، زیبنده جامعه اسلامی نیست، گفت: نباید در یک جامعه دین محور شاهد بدحجابی، فساد و بی بندوباری در برخی مناطق باشیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، گردهمایی ائمه جمعه مازندران از صبح امروز با عنوان ضوابط مرتبط با املاک، فعالیت‌های اقتصادی، معاملات، قراردادها، امور مالی و رونق تولید در گفتمان اقتصاد مقاومتی در شهر امیرکلا آغاز به کار کرد.
 
حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر در ابتدای این نشست با تبریک دهه کرامت و در پیش بودن میلاد با سعادت امام رضا (ع) بر ضرورت بهره گیری از سیره و معارف اهل بیت (ع) در همه بخش‌ها تأکید کرد.
 
وی با بیان این که سیره و معارف اهل بیت (ع) همواره راهگشا بوده است، افزود: حرکت در مسیری که ائمه معصومین (ع) در آن گام برداشته اند همواره موجب عزت و عظمت ما خواهد بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به مسأله عفاف و حجاب در جامعه اسلامی اشاره کرد و با بیان این که وضعیت امروز حجاب در جامعه رضایت بخش نیست، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید برای برون رفت از این وضعیت نابسامان فعلی تدبیر کنند.
 
امام جمعه بابلسر با بیان این که وضعیت امروز حجاب به هیچ عنوان زیبنده جامعه اسلامی نیست، تصریح کرد: نباید در یک جامعه دین محور شاهد بدحجابی، فساد و بی بندوباری در برخی مناطق باشیم.
 
حجت الاسلام قلی پور با تأکید براین که حجاب و عفت عمومی یک مسأله مورد تأکید اسلام و ائمه معصومین (ع) است، خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم عده‌ای با اعمال نادرست خود امنیت اجتماعی جامعه را به مخاطره بیاندازند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حفظ ارزش‌ها در جامعه اسلامی یک مسأله مهم و غیر قابل انکار است، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت‌های موجود در جامعه به منظور تقویت فرهنگ عفاف و حجاب بهره گرفته شود.
 
امام جمعه بابلسر در بخش دیگری از سخنان خود به مسأله مهم اقتصاد مقاومتی و موضوع رونق تولید اشاره کرد و با بیان این که مسؤولان باید بسترهای لازم را به منظور تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری فراهم کنند، گفت: باید از هر گونه برخورد شعاری در این حوزه پرهیز شود و با قدرت در این مسیر یاد شده گام بردارند./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات