۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۶۱۲۸۴۳
برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸؛

مدرسه علمیه امام رضا از میان دانش آموزان پایه نهم متوسطه طلبه می پذیرد

مدرسه علمیه امام رضا از میان دانش آموزان پایه نهم متوسطه طلبه می پذیرد
مدرسه علمیه امام رضا (ع) از میان دانش آموزانی که کلاس اول متوسطه را گذرانده اند برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ طلبه می پذیرد.

حجت الاسلام ذاکری کارشناس آموزش مدرسه علمیه امام رضا(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرنگار رسا، از آغاز پذیرش طلبه در این مدرسه علمیه خبرداد و گفت: مدرسه علمیه امام رضا(ع) تحت اشراف آیت الله علی اکبر رشاد رییس شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه استان تهران از میان دانش آموزانی که اول متوسطه (نهم) را به اتمام رساندند برای سال تحصیلی 99-98 طلبه می پذیرد.

وی مدرسه علمیه امام رضا(ع) را مبتکر و مجری نظام علمی آموزشی مآل معرفی کرد و ادامه داد: مهمترین ویژگی آموزشی در این مدرسه علمیه اجرای نظام علمی آموزشی پرورش مآل و اجرای سنجش تحصیلی به شیوه پژوهش محور است.

حجت الاسلام ذاکری اضافه کرد: همچنین اجرای مشق اجتهاد در دروس اصلی و برگزاری دوره ها و کارگاه های مهارت آموزی و آموزش عربی معاصر از دیگر ویژگی های آموزشی مدرسه علمیه امام رضا(ع) به شمار می رود.

این کارشناس آموزش در خصوص شرایط پذیرش، ابراز کرد: متقاضیان باید از سلامت کامل برخوردار باشند و شروط دیگر پذیرش، داشتن حداقل معدل ۱۶، تعهد نسبت به قوانین حوزه و شرکت در مصاحبه تعیین شده است.

وی ادامه داد: مهلت ثبت نام از اول تیر تا 31 خواهد بود تا متقاضیان و داوطلبان برای نام  نویسی اقدام کنند.

یادآور می‌شود محل ثبت نام میدان بهارستان، خیابان مصطفی خمینی، روبروی بیمارستان دکتر سپهر با تلفن ۰۲۱۳۳۹۰۰۹۱۰ داخلی ۱۱۵ و ۱۰۴ است./813/ت310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات