۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۶۱۳۱۱۵

رفتار غیر انسانی در اردوگاه های پناهجویان در آمریکا

رفتار غیر انسانی در اردوگاه های پناهجویان در آمریکا
معاون رییس جمهوری آمریکا شرایط اردوگاه پناهجویان در تگزاس را تاسف بر انگیز خواند.

به گزارش خبرگزاری رسا، روز جمعه «مایک پنس» معاون رییس جمهوری آمریکا از اردوگاه مرزی پناهجویان در تگزاس، در جنوب آمریکا دیدن کرد.

وی اظهار داشت: «من می‌دانستم با چنین شرایط تأسف بار و ازدحامی رو به رو خواهم شد. این شرایط غیر قابل تحمل است و به همین دلیل هم کنگره باید کاری انجام دهد».

پنس در واکنش به شرایط غیرانسانی که پناهجویان در آن نگهداری می‌شوند از جمله گرمای شدید اردوگاه و ازدحام بیش از اندازه جمعیت در این آن دموکرات‌ها را مورد انتقاد قرار داد که از اختصاص بودجه جهت اجرای سیاست‌های دولت ترامپ در مرز آمریکا و مکزیک خودداری می‌کنند و با دولت در مورد چگونگی هزینه کردن بودجه اختصاص یافته به این سیاست‌ها هموراه به مخالفت می‌پردازند.

گفتنی است ساخت دیوار مرزی مکزیک طبق سیاست‌های مهاجرتی دولت ترامپ صورت گرفت و هزینه لازم برای ساخت این دیوار همواره یکی از موضوعات مورد اختلاف دولت و کنگره آمریکا بوده است.

ترامپ در صحبت‌هایی که در کارزار انتخاباتی خود برای ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ داشت وعده داد در صورت پیروزی در انتخابات تا پایان سال آینده میلادی حدود ۶۵۰ کیلومتر دیگر این دیوار را به اتمام خواهد رساند./847/ب

منبع: مهر

ارسال نظرات