۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۶۱۳۱۶۲
با حضور وزیر ارشاد و سفرای کشورهای اسلامی؛

اختتامیه هفدهمین جشنواره بین المللی امام رضا در مشهد برگزار شد

اختتامیه هفدهمین جشنواره بین المللی امام رضا در مشهد برگزار شد
اختتامیه هفدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سفیران کشورهای اسلامی در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اختتامیه هفدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،  سفیران کشورهای اسلامی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسؤولان شهری امشب در برج سپید دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.

محمود رضا برازش، مدیر عامل بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در این مراسم، گفت: در سایه سار این جشنواره اهالی فرهنگ و‌ رسانه ارادت خود به امام رضا(ع) را در غالب خلق آثاری به نمایش گذاشتند.

وی با بیان این که توجه به تولیدات فاخر یکی از سیاست های راهبری بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) است، افزود: بر همین اساس دو تابلو نماهنگ که از آثار فاخر در این نمایشگاه رونمایی شد و آثار فاخر دیگری در حوزه فرهنگ، تجسمی، پژوهشی، نمایشی و کتاب به زودی رونمایی می شود.

برازش به ترویج فرهنگ رضوی در رسانه ها تأکید و اظهار کرد: امسال پویش حامیان رسانه بنیاد ایجاد شد همچنین برای اطلاع رسانی در فضای مجازی برنامه ریزی شد تا فضای رسانه ای عملکردی در جهت گسترش و ترویج فرهنگ رضوی داشته باشند.

داریوش ارجمند، بازیگر سینما و تلویزیون که در نقش های فاخری از جمله مالک اشتر به ایفای نقش پرداخته بود و در این جشنواره به عنوان خادم رضوی از وی تجلیل شد، گفت: مملکت ما لبریز از جشنواره ها است اما دنیای ما دنیای کمیت هاست، هر کسی حساب بانکی و پول بیشتر داشته باشد، محترم تر است، در هنر و سینما هر کسی بیشتر بفروشد، محترم تر است اما جشنواره امام رضا کیفی ترین جشنواره ها است و همگی به کیفیت تجلیل می شوند.

وی افزود: ما دارای فرهنگ کیفی هستیم، فرهنگ ما همان فرهنگ 72 تن است که در برابر سی هزار نفر ایستاد و مبارزه کرد بنابراین با این فرهنگ مقاومت کرده و کمیت ها را با کیفیت شکست می دهیم و مشکلات را با کیفیت از سر راه بر می داریم.

خاطر نشان می شود در این مراسم از دو تابلو نماهنگ با صدای مجید اخشابی و علیرضا افتخاری رونمایی شد همچنین از خادمان رضوی و از دبیران برگزیده جشنواره های متعددی که در شهرستان های کشور ذیل جشنواره امام رضا(ع) برگزار شده بود، تقدیر به عمل آمد./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات