۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۶۱۳۱۷۷
استاندار خراسان رضوی تأکید کرد؛

ضرورت داشتن وحدت و همدلی نهادهای مختلف با توجه به سیره امام رضا

ضرورت داشتن وحدت و همدلی نهادهای مختلف با توجه به سیره امام رضا
رزم حسینی گفت: در گام دوم انقلاب همه گرایش های سیاسی باید با پرهیز از افراط و تفریط، وحدت کلمه را حفظ کرده تا از مشکلات عبور کرده و به دوران تعالی فرهنگ و تمدن برسیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، علیرضا رزم حسینی، استاندار خراسان رضوی در اختتامیه هفدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) که شب گذشته در برج سپید دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، گفت: وجود امام رضا(ع) در این سرزمین موجب برکت و توسعه فرهنگی شده است.

وی با بیان این که امام رضا(ع) مشهور به گفتگو، اغنای مخالفین و رئوف است، اظهار کرد: کمیته ای برای نظارت و مدیریت و ارزیابی نقاط ضعف و قوت بر جشن های دهه کرامت در استان تشکیل شد اما سیاست کلی این بود که نقش دولت کم رنگ باشد بنابراین این جشن ها توسط مردمی و نهادهای مردمی برگزار شد.

رزم حسینی با تأکید به وحدت و همدلی نهادهای مختلف با توجه به سیره امام رضا(ع)، ابراز کرد: امروز که مجامع بین المللی و در رأس آن ها آمریکا بر ما فشارهایی آورده اند، هدف آن ها تضعیف پایه های مردمی است که اگر همدل و پیرو باشیم از این فشارها عبور می کنیم.

استاندار خراسان رضوی افزود: در گام دوم انقلاب نیاز به پرهیز از افراط و تفریط هستیم و‌ باید وحدت کلمه را حفظ کرده و هر کدام از ما در بخش فردی اجتماعی و حکومتی به سیره عملی رضوی پایبند باشیم تا از این مسیر و مشکلات عبور کرده و به دوران تعالی فرهنگ و تمدن برسیم.

وی ضمن تقدیر از نهادهای مختلف استان در هم افزایی برای حل مشکلات استان از جمله ائمه جمعه و آستان قدس رضوی، گفت: ما دارای پیشینه درخشان هستیم و اگر می خواهیم راه شهدا را که خالصانه برای امنیت سراسر کشور در مرزها به شهادت رسیده اند ادامه دهیم، راهی جز وحدت نداریم و باید همه گرایش های سیاسی برای منافع کشور هم گام باشیم تا خدمات مفیدی به مردم و زائران میلیونی این استان بدهیم./864/پ210/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات