۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۶۱۳۳۵۶

چند خبر کوتاه از خوزستان

چند خبر کوتاه از خوزستان
برگزاری نشست‌های معرفی کتاب و اختتامیه مسابقات قرآن کریم چند خبر کوتاه از خوزستان است.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، محمد عبری از برگزاری نشست معرفی کتاب من امام رضا (ع) را دوست دارم اثر غلامرضا حیدری ابهری به مناسبت ولادت امام رضا (ع)  خبر داد.

عبری هدف از برگزاری این نشست را فرهنگ سازی و ترغیب کودکان و نوجوانان به کتاب و کتابخوانی عنوان کرد و افزود: این کتاب که از سری کتاب‌های چهارده جلدی《من اهل بیت را دوست دارم》درباره زندگی امام رضا (ع)  و ولادت باسعادت شان با زبان کودکانه است که در قالب داستان زیبا و خواندنی  خوانندگان را با زندگی امام رضا (ع) آشنا می‌کند.

 گفتنی است که این نشست در روستای تلبومه از روستا‌های در مسیر کتابخانه عمومی برکت حضرت امیر المومنین برگزار شد.

برگزاری طرح تابستانی «تابستان من با کتابخانه»

طرح تابستانی «تابستان من با کتابخانه» در کتابخانه امام رضا شهر کوت دشت آزادگان برگزار شد.    

مسؤول کتابخانه عمومی امام رضا (ع) شهر کوت سیدنعیم از اجرای طرح تابستان من با کتابخانه اقدام خبر داد و گفت: هدف از این طرح پرکردن اوقات فراغت و آماگی آن‌ها برای ورود به مقطع تحصیلی جدید است که خوشبختانه بااستقبال خوب اعضا و خانواده‌های آن‌ها روبرو شد.

مسئول کتابخانه امام رضا (ع) افزود: کلاس‌های اوقات فراغت در شیفت صبح و بصورت مجزا جهت استفاده اعضاء وعموم انجام می‌شود.

برگزاری نشست معرفی کتاب و برنامه‌های شاد کودکانه

مسئول کتابخانه عمومی بوستان شیبان از برگزاری نشست معرفی کتاب  و برنامه‌های شاد دیگر به مناسبت دهه  کرامت و ولادت امام رضا (ع) خبر داد.

بوعذار از برگزاری نشست معرفی کتاب ده قصه از امام رضا (ع) اثر مژگان شیخی و اجرای برنامه‌های متنوع و شاد کودکانه به مناسبت ولادت امام رضا (ع)  خبر داد.

وی افزود: دراین کتاب نویسنده با زبانی روان، ساده و شیرین روایاتی را در قالب قصه‌های کودکانه بیان می‌کند که در کنار برقرار کردن ارتباط با مخاطبان خود مفهومی دلنشین را در ذهن آن‌ها باقی می‌گذارد.

مسئول کتابخانه عمومی بوستان شیبان عنوان داشت: کودکان نسبت به داستان‌های دینی و مذهبی علاقه زیادی دارند و از سویی دلشان می‌خواهد داستان جذابی بخوانند که نویسنده کتاب توانسته به این هدف دست پیدا کند و کتابی متفاوت را برای کودکان تهیه نماید.

برگزاری اختتامیه چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی

چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی فردا ساعت ۹ صبح به همت اداره کل اوقاف وامورخیریه خوزستان برگزار می‌شود.

اختتامیه فردا در تالار طلایه اداره آموزش وپرورش ناحیه ۴ برگزار می‌شود./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات