۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۶۱۳۸۸۹
حجت الاسلام حمادی خبر داد؛

برگزاری دوره تابستانه مطهر ۳ در جوار حرم امام هشتم

برگزاری دوره تابستانه مطهر ۳ در جوار حرم امام هشتم
مدیر مدرسه سیدالشهدا (ع) خرمشهر از برگزاری دوره ۱۵ روزه مطهر ۳ در مشهد مقدس خبر داد.
حجت الاسلام نصر حمادی، مدیر مدرسه سیدالشهدا (ع) خرمشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری دوره تابستانه مطهر ۳ با حضور ۵۰ طلبه در مشهد مقدس خبر داد و گفت: این دوره به مدت دو هفته از اول تا ۱۵ تیرماه با محوریت مباحث علمی به ویژه ولایت فقیه، استدلال و اثبات آن و حکومت اسلامی برگزار شد.

مدیر مدرسه سیدالشهدا (ع) خرمشهر با بیان اینکه دوره مطهر همه ساله در تابستان برگزار می‌شود، افزود: در قالب دوره تابستانه مطهر ۳ برنامه‌های بصیرت افزایی همچون پخش مستند‌های مرتبط با حکومت اسلامی، ولایت فقیه، جریان شناسی احزاب بصورت یک روز در میان صورت گرفت.

حجت الاسلام حمادی ادامه داد: در کنار دروس مرتبط با ولایت فقیه، دروسی از قبیل فلسفه، تاریخ، تجزیه و ترکیب در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار شد و پس از پایان کلاس‌های درسی، برنامه‌های تفریحی در برنامه گنجانده شده بود که طلاب از آن‌ها بهره بردند.

وی زیارت امام رضا (ع) را خاتمه بخش دوره مطهر ۳ بیان کرد و گفت: تدریس سه کتاب از شهید مطهری با حضور اساتیدی از حوزه علمیه تهران در طول دوره برگزار شد.

مدیر مدرسه سیدالشهدا (ع) خرمشهر در رابطه با دوره اختبار برای طلبه‌های جدیدالورود خاطرنشان کرد: این دوره پس از گذراندن مصاحبه‌های تخصصی طلاب پذیرش شده در مردادماه برگزار می‌شود، ناگفته نماند در زمینه پذیرش طلبه مشکلی از بابت جذب در دو مقطع متوسطه اول و دوم نداریم منتهی ۱۶ طلبه را برای تحصیل در دو مقطع خواستار هستیم./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات