۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۶۱۳۹۸۶
حجت الاسلام قبانچی:

الحشد الشعبی صدای طبقه محروم جامعه عراق است

الحشد الشعبی صدای طبقه محروم جامعه عراق است
امام جمعه نجف اشرف بیان داشت: الحشد الشبعی شایسته حمایت و تکریم است؛ زیرا اهل غیرت و جوانمردی بوده و صدای طبقه محروم جامعه به مسؤولان را شکل می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف اشرف، حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف طی سخنانی بیان داشت: اتهام زنی به الحشد الشعبی از سوی برخی شخصیت های سیاسی درباره رسیدن این نیروی نظامی به جایگاه سیاسی، امری غیرقابل قبول است.

حجت الاسلام قبانچی خاطر نشان ساخت: الحشد الشعبی شایسته حمایت و تکریم است؛ زیرا اهل غیرت و جوانمردی بوده و صدای طبقه محروم جامعه به مسؤولان را شکل می دهد.

امام جمعه نجف اشرف تحریم چهار تن از مسؤولان عراقی از سوی آمریکا را اقدامی ناپسند و دخالتی بی جا عنوان کرد، وافزود: آمریکاو اروپا پناهگاه هزاران داعشی است و تاکنون تحریمی علیه ابوبکر البغدادی، نماد تروریسم اعمال نکرده است.

وی ضمن محکوم کردن قتل کنسولگر ترکیه ای در اربیل، گفت: انتظار می رود که این مسأله بر روابط خوب عراق و ترکیه تأثیر نگذارد و لازم است کمیته حقیقت یاب شکل گیرد و موضع دولت مرکزی در بغداد در این رابطه اعلام شود.

حجت الاسلام قبانچی ادامه داد: مسؤولیت بی ثباتی که منطقه شاهد آن است، بر عهده آمریکا و رژیم صهیونیستی است که در پی ربوده شدن نفتکش ایران از سوی بریتانیا شاهد آن هستیم./983/ب

 

ارسال نظرات