۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۶۱۴۰۹۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

وضعیت امروز مناطق توریستی با مفاهیم دینی ما سازگاری ندارد

وضعیت امروز مناطق توریستی با مفاهیم دینی ما سازگاری ندارد
حجت الاسلام شکریان گفت: متأسفانه وضعیتی که امروز در برخی مناطق گردشگری و توریستی استان شاهد هستیم به هیچ عنوان با مفاهیم دینی و انقلابی ما سازگاری ندارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جمع روحانیان مستقر و مدیران فرهنگی استان که با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه برگزار شد بر ضرورت مشارکت همه نهاد‌ها و بخش‌های مختلف به منظور کاهش مشکلات و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه تأکید کرد.
 
وی با بیان این که فعالیت‌های فرهنگی در جامعه نیازمند مشارکت و هم افزایی است، افزود: جزیره‌ای عمل کردن یکی از مهم‌ترین دلایل کاهش اثرگذاری برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی در جامعه است.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که دشمنان شبانه روزی می‌کوشند تا ارزش‌های دینی و فرهنگی جامعه ما را خدشه دار کنند، بیان داشت: باید از همه توان و ظرفیت نهاد‌های فرهنگی و دینی در جهت حراست از ارزش‌های معنوی جامعه استفاده شود.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که دشمن از اقتدار و عظمت ملت ایران عصبانی است، تصریح کرد: همه توطئه‌ها و طراحی‌های دشمن در چهار دهه اخیر با هوشیاری و بصیرت ملت بزرگ ایران و هدایت‌های رهبری انقلاب خنثی شد.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، توقیف کشتی انگلیسی از سوی رزمندگان سپاه اسلام را نمایش اقتدار نظام اسلامی در برابر توطئه‌ها و دشمنی‌های معاندان انقلاب دانست و تصریح کرد: این اقدام قابل تقدیر، بر اقتدار نظام و ملت ایران افزود.
 
حجت الاسلام شکریان در بخش دیگری از سخنان خود به تأکید مقام معظم رهبری در مسائل و مباحث فرهنگی اشاره کرد و گفت: فرهنگ هر کشوری جزء مسائل زیربنایی و ریشه‌ای جامعه است که باید به شدت مورد توجه قرار گیرد.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان این که اگر فرهنگ یک کشور اصلاح شود به طور حتم در سایر مسائل کشور نیز اثر مطلوب خواهد گذاشت، بیان داشت: امروز برای برون رفت از مشکلات کشور نیازمند بهره گیری از فرهنگ انقلابی در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف هستیم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران بر ضرورت حفظ هویت اسلامی و ایرانی در جامعه تأکید کرد و گفت: متأسفانه وضعیتی که امروز در برخی مناطق گردشگری و توریستی استان شاهد هستیم به هیچ عنوان با مفاهیم دینی و انقلابی ما سازگاری ندارد./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات