۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۶۱۳۶۹۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

اروپایی ها به جای گستاخی، به تعهدات خود عمل کنند

اروپایی ها به جای گستاخی، به تعهدات خود عمل کنند
حجت الاسلام شکریان با بیان این که اجرای کامل تعهدات، مهم‌ترین مطالبه ملت ایران از اروپا است، گفت: اروپایی ها به جای زمان خریدن و حاشیه روی به فکر عمل به تعهدات خود باشند.
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به بدعهدی اروپایی‌ها در عمل به تعهدات خود در برجام، گفت: اروپایی‌ها نیز همان مسیری را که آمریکایی‌ها طی کرد در پیش گرفته اند.
 
وی با بیان این که اروپایی‌ها به جای عمل به وعده‌ها و تعهدات خود در برجام، امروز طلب کار شده اند، افزود: این کشور‌ها به جای تعیین و تکلیف برای جمهوری اسلامی ایران به فکر عمل به تعهدات خود باشند، چون کشورمان در کاهش تعهدات برجامی خود در هر مرحله جدی است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز اجرای تمام تعهدات، مهم‌ترین مطالبه ملت ایران از اروپایی‌ها است، خاطرنشان کرد: اروپایی ها به جای زمان خریدن و حاشیه روی به فکر عمل به تعهدات خود باشند.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که متأسفانه برجام هیچ فایده‌ای برای ملت ایران نداشته است، تصریح کرد: در طول این سال‌ها این جمهوری اسلامی ایران بوده که به همه تعهدات خود در ذیل برجام عمل کرده، اما سایر طرف‌ها تنها به دادن شعار و وعده بسنده کردند.
 
امام جمعه موقت بابل با تأکید براین که صبر استراتژیک جمهوری اسلامی ایران نیز حدی دارد، خاطرنشان کرد: اقدام کشورمان در کاهش تعهدات برجام بسیار قابل تقدیر است و باید تا زمانی که اروپایی‌ها به وعده‌های خود عمل نکردند ادامه پیدا کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اروپایی‌ها با وعده‌های توخالی نظیر اینستکس به دنبال اهداف دیگری هستند، تصریح کرد: کاهش تعهدات برجام بهترین اقدام از سوی کشورمان بود تا اروپایی‌ها متوجه شوند جمهوری اسلامی ایران تا جایی می‌تواند صبر کند.
 
حجت الاسلام شکریان با تأکید بر این که اینستکس که هیچ ضمانت اجرایی ندارد، تصریح کرد: این کانال مالی ناقص هم همانند سایر وعده‌ها و تعهدات اروپایی‌ها ممکن است در مسیر اجرا با بدعهدی طرف‌های اروپایی مواجه شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه جریان غرب گرایی در داخل کشور همچنان شعار ماندن در برجام را سر می‌دهند، بیان داشت: این در حالی است که در طول سال‌های اخیر شاهد بدعهدی‌های مکرر طرف‌های آمریکایی و اروپایی بودیم./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات