۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۶۱۳۴۴۸
مدیر حوزه علمیه مازندران:

هجمه‌ها و فشار‌ها خللی در عملکرد شورای نگهبان ایجاد نمی کند

هجمه‌ها و فشار‌ها خللی در عملکرد شورای نگهبان ایجاد نمی کند
مدیر حوزه علمیه مازندران گفت: هجمه‌ها و فشار‌ها نمی‌تواند خللی در روند فعالیت‌ها و عملکرد شورای نگهبان ایجاد کند.
حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به سالروز تأسیس شورای نگهبان، این نهاد انقلابی را یکی از ارزشمند‌ترین یادگار‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی عنوان کرد و با بیان این که شورای نگهبان حافظ اسلامیت انقلاب است، افزود: این نهاد اثرگذار و انقلابی نقش بسیار محوری در جلوگیری از ورود عناصر غیر انقلابی به مراکز حساس کشور بر عهده دارد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران صیانت از انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی را یکی از مهم‌ترین وظایف شورای نگهبان عنوان کرد و گفت: این نهاد انقلابی در دهه‌های اخیر عملکرد بسیار خوب و قابل دفاعی داشته است.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران به تلاش دشمنان در جهت تخریب چهره شورای نگهبان اشاره کرد و افزود: دشمنی بدخواهان نظام با این نهاد انقلابی نشان دهنده عملکرد مناسب این شورا است.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که هر گاه دشمنان نظام نسبت به یک نهاد انقلابی کشور موضع منفی دارند باید بدانیم که عملکرد آن نهاد موجب عصبانیت دشمنان شده است، گفت: امروز حمایت و تقویت از چنین نهاد‌های انقلابی و اثرگذاری یک ضرورت مهم است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که شورای نگهبان در چهار دهه اخیر عملکرد بسیار خوبی در برگزاری انتخابات داشته است، خاطرنشان کرد: کسانی که در پی تضعیف شورای نگهبان هستند بدانند که در مسیر اهداف و خواسته‌های دشمن گام بر می‌دارند.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که نقش شورای نگهبان در حفظ و صیانت از دین و انقلاب همواره پررنگ و اثرگذار بوده است، گفت: این شورا در طول دهه‌های اخیر در دفاع از دین و ارزش‌های الهی موفق عمل کرده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی، برخی نقد‌ها در خصوص عملکرد شورای نگهبان را غیر منصفانه برشمرد و افزود: نباید به دلیل برخی حب و بغض‌های شخصی عملکرد این نهاد انقلابی را زیر سؤال برد.
 
وی با بیان این که شورای نگهبان همواره در مسیر قانون حرکت کرده است، گفت: شورای نگهبان دژ مستحکمی برای حفظ و صیانت از اسلام و انقلاب است.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که هجمه‌ها و فشار‌ها نمی‌تواند خللی در روند فعالیت‌ها و عملکرد شورای نگهبان ایجاد کند، افزود: این نهاد انقلابی با قدرت به وظیفه و رسالت خود عمل خواهد کرد./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات