۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۶۱۳۶۸۴
حجت الاسلام سلیمانی:

حجاب مایه تکریم، عزت و کرامت زن در جامعه است

حجاب مایه تکریم، عزت و کرامت زن در جامعه است
مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) قائمشهر با اشاره به این که حجاب مایه تکریم، عزت و کرامت زن در جامعه است، گفت: این فرهنگ اصیل دینی باید روش های صحیح در جامعه ترویج شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد صادق سلیمانی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قائمشهر امروز در نشست بصیرتی که با حضور جمعی از طلاب و دانشجویان در این شهرستان برگزار شد با گرامیداشت سالروز تأسیس شورای نگهبان گفت: این نهاد انقلابی پشتیبان واقعی مردم و نظام اسلامی است.
 
وی با بیان این که شورای نگهبان حافظ اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی و یکی از مهم‌ترین ارکان نظام در برابر مقاصد ابرقدرت‌ها است، افزود: این نهاد اثرگذار و انقلابی کشورمان سدی محکم در برابر ورود جریانات و افراد ناخالص در ارکان نظام اسلامی است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به مشکلات و معضلات فرهنگی کشورمان در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: متأسفانه به دلیل برخی بی توجهی‌ها در عرصه فرهنگی امروز شاهد گسترش آسیب‌های اجتماعی در جامعه هستیم.
 
حجت الاسلام سلیمانی، موضوع حجاب را یکی از مباحث مهم در جامعه اسلامی عنوان کرد و افزود: نبود عزم جدی در میان برخی مسؤولان بخش‌های مختلف کشور به مانعی برای گسترش آن در جامعه شده است.
 
مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قائمشهر با بیان این که با راهکار بخش نامه‌ای نمی‌توان به نهادینه شدن این فرهنگ دینی امیدوار بود، بیان داشت: مسؤولان بخش‌های مختلف کشور باید عزم خود را برای فراگیر شدن این فرهنگ دینی در جامعه جزم کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه امروز بدحجابی در جامعه اسلامی موج می‌زند و به یک معضل بزرگ اجتماعی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: باید همه بخش‌های کشور به یک اجماع مشخصی برای گسترش فرهنگ حجاب در کشور دست پیدا کنند.
 
حجت الاسلام سلیمانی با بیان این که یکی از بهترین راه‌های گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، تعامل و ارتباطات چهره به چهره با مردم و بیان اهمیت این فرهنگ اصیل دینی با زبان روز با جوانان است، تصریح کرد: اقدامات قهری و برخورد نمی‌تواند به گسترش فرهنگ حجاب در جامعه منجر شود.
 
مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قائمشهر با اشاره به این که حجاب مایه تکریم، کرامت و عزت زن در جامعه است، خاطرنشان کرد: اسلام مخالف با بی عفتی، ابتذال و آزادی و بی‌بند و باری به شیوه غربی، و اختلاط بی قید و شرط زن و مرد است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات