۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۶۱۴۴۴۷
امام جمعه امین شهر:

هدف آمریکا از تنش و تحریم در ایران، از بین بردن انقلاب اسلامی است

هدف آمریکا از تنش و تحریم در ایران، از بین بردن انقلاب اسلامی است
حجت الاسلام فلاحی با اشاره به این که هدف آمریکا از تنش و تحریم در ایران، از بین بردن انقلاب اسلامی است، گفت: نرمش و لبخند به دشمن دیگر جوابگوی مسائل نیست.
عباس فلاحی امام جمعه امین شهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با بی تعهد بودن کشور‌های اروپایی در برجام، گفت: هدف آمریکا از تنش و تحریم در ایران، از بین بردن انقلاب اسلامی است.
 
حجت الاسلام فلاحی با بیان این که کشور‌های اروپایی به تعهد‌ات خود در برجام عمل نکردند، ابراز داشت: واکنش متقابل با اروپایی‌ها از مهم‌ترین کار‌های مسؤولان ایرانی در مقابل اروپایی‌ها شمرده می‌شود.
 
وی بیان کرد: ایجاد فضا‌های تبلیغاتی از سوی آمریکا در فضا‌های مجازی یکی دیگر از اهداف آمریکا در برجام و خلیج فارس محسوب می‌شود.
 
استاد حوزه علمیه با توجه به این که مسؤولان فهمیدند که اعتماد به آمریکا و اروپا اشتباه است، اظهار داشت: نرمش و لبخند به دشمن دیگر جوابگوی مسائل نیست.
 
امام جمعه امین شهر با بیان این که مسؤولان با قدرت در مقابل یاوه گویی‌های اروپا و آمریکا ایستادگی کنند، تصریح کرد: مردم جهان بدانند که حکومت ایران به دنبال صلح و از بین رفتن ظلم در جهان است و وهابیت یکی از مصداق‌های ظلم در حهان شمرده می‌شود.
 
حجت الاسلام فلاحی خاطرنشان کرد: رهبری مواضع خود را در برجام به طور شفاف بیان کرده و عدم اعتماد به آمریکا از مهم‌ترین مواضع رهبری است.
 
وی در پایان با اشاره به این که مسؤولان بدعهدی‌های اروپایی‌ها را در برجام جواب دهند، افزود: فروپاشی کشور آمریکا از درون به زودی انجام می‌شود و کشور آمریکا یکی از کشور‌های شکست خورده در جهان است./۹۷۰۷/ت310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات