۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲
کد خبر: ۶۱۴۵۹۶
مدیر مدرسه قائم حمیدیه:

ساخت منازل سیل زدگان با کندی پیش می‌رود

ساخت منازل سیل زدگان با کندی پیش می‌رود
حجت الاسلام ساکی با گلایه مندی از کندی در روند ساخت منازل سیل زدگان، گفت: ساکنان یکی از روستا‌ها (حمدان سرجه) تا به امروز در کانکس زندگی می‌کنند.
حجت الاسلام ساکی، مدیر مدرسه قائم حمیدیه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه در حال حاضر ۱۴ پذیرش شده مدرسه دوره اختبار را می‌گذارند، اظهار داشت: تعیین تعداد پذیرش شدگان تاکنون مشخص نشده، اما به احتمال زیاد ۸ طلبه از مقطع متوسطه اول پذیرش خواهند شد.

مدیر مدرسه قائم حمیدیه با اشاره به اینکه در تابستان تنها دوره کتابخوانی را برای طلاب در نظر گرفتیم، گفت: در مسجد امام علی (ع) کوی انقلاب و مسجد امام موسی کاظم (ع) دولت آباد، ۸ طلبه مدرسه حلقات معرفتی و بصیرتی را در قالب طرح شهید قنوتی برگزار می‌کنند و در ادامه اردو‌های ورزشی و برنامه‌های تفریحی را برای شرکت کنندگان اجرا می‌کنند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه خدمت رسانی به سیل زدگان شهرستان ادامه دارد، افزود: تاکنون بسیاری از انبار‌ها مملو از کمک‌های مردمی است و با هر تخلیه شدن بلافاصله انباشته می‌شوند تا آنجا که افزون بر سیل زدگان، به محرومان و نیازمندان رسیدگی می‌شود.

حجت الاسلام ساکی بیان داشت: کمک‌های نقدی نیز از سوی خیران برای توزیع در میان سیل زدگان از بدو آغاز سیل تاکنون در اختیار مدرسه قرار گرفته است.

وی با گلایه مندی از کندی در روند ساخت منازل سیل زدگان عنوان داشت: ساکنان یکی از روستا‌ها (حمدان سرجه) تا به امروز در کانکس زندگی می‌کنند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات