۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۶۱۴۷۲۲
امام جمعه کرمان:

دفاع از مستضعفین از ویژگی های امام جمعه سابق کرمان است

دفاع از مستضعفین از ویژگی های امام جمعه سابق کرمان است
امام جمعه کرمان با بیان این که شخصیت حجت الاسلام والمسلمین جعفری در کشور بی نظیر است، گفت: استکبار ستیزی و دفاع از مستضعفین از ویژگی های حجت الاسلام والمسلمین جعفری است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن علیدادی صبح امروز در آیین نکوداشت حجت الاسلام والمسلمین جعفری امام جمعه سابق کرمان با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی‌گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری و سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلی بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان برگزار شد، گفت: روحانیان با کرامت و با تقوا در کشور زیاد داریم که حجت الاسلام والمسلمین جعفری یکی از این روحانیان شمرده می‌شود.
 
وی با بیان این که روحانیان در میدان دفاع از عزت و شرافت مردم در خط مقدم بوده اند، افزود: دفاع از حقوق مستضعفین و بصیرت دادن به مردم از کار‌های خوب روحانیان در کشور شمرده می‌شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی اظهار داشت: امام خمینی احیاگر اسلام و هدایتگر مردم جهان شناخته می‌شود و حجت الاسلام والمسلمین جعفری یکی از شاگردان خوب امام بود که استکبار را تحقیر و با آن‌ها مبارزه می‌کرد.
 
امام جمعه کرمان با بیان این که شخصیت حجت الاسلام والمسلمین جعفری در کشور بی نظیر است، بیان داشت: استکبار ستیزی و دفاع از مستضعفین یکی از خصوصیت‌های خوب حجت الاسلام والمسلمین جعفری شمرده می‌شود.
 
وی در پایان با اشاره به این که حجت الاسلام والمسلمین جعفری فردی نجیب و ولایت مدار است، گفت: نزدیک به نیم قرن حجت الاسلام والمسلمین جعفری در کرمان بوده و کار می‌کند که ثمرده آن مردم دیندار کرمان است./۹۷۰۷/پ310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات