۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۶۱۴۷۲۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران مطرح کرد؛

ایجاد فضای یأس و ناامیدی در کشور با هدف ضربه زدن به انقلاب

ایجاد فضای یأس و ناامیدی در کشور با هدف ضربه زدن به انقلاب
حجت الاسلام شکریان ایجاد فضای یأس و ناامیدی در کشور را یکی از تلاش‌های دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی عنوان کرد.
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به اهمیت تبلیغ دین در جامعه، رسالت امروز مبلغان دینی را تبیین صحیح حقایق دین در جامعه دانست.
 
وی با بیان این که امروز با توجه به هجمه‌های گسترده‌ای که دشمن به دین وارد می‌کند، تبلیغ معارف الهی در جامعه امری ضروری است، افزود: تبلیغ دین باید به گونه‌ای صورت گیرد تا اثرگذاری آن در جامعه ملموس باشد.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که شناخت صحیح جامعه، مسیر موفقیت مبلغان دینی را هموار خواهد کرد، خاطرنشان کرد: عدم شناخت جامعه و مخالب، اثرگذاری تبلیغ دین را به حداقل می‌رساند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز جامعه ما با طیف وسیعی از تهدیدات فرهنگی و اجتماعی مواجه است، تصریح کرد: در برابر این هجمه‌های گسترده و سازمان یافته دشمن، به طور حتم ما نیز نیازمند یک قرارگاه تبلیغی برای مقابله با توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان هستیم.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، شبهه افکنی را یکی از توطئه‌های دشمنان علیه دین و انقلاب برشمرد و گفت: پاسخگویی به این شبهات تنها وظیفه روحانیت است و باید به شیوه‌ای صحیح و اثرگذار به این شبهات مطرح شده پاسخ داد.
 
حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود ایجاد فضای یأس و ناامیدی در کشور را یکی دیگر از تلاش‌های دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: مبلغان دینی باید در منابر و خطابه‌های خود روحیه امیدواری و انگیزش نسبت به آینده را در مردم تقویت کنند.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان این که هدف دشمن از ایجاد فضای یأس در کشور، ضربه زدن به اصل انقلاب و نظام است، خاطرنشان کرد: مبلغان دینی به عنوان پیشگامان اصلی دفاع از دین و انقلاب باید فضای کشور را در مسیر نشاط و امید به آینده سوق دهند.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران از منبر و خطابه به عنوان اثرگذارترین و مهم‌ترین رسانه در جامعه اسلامی یاد کرد و با بیان این که این رسانه هزار ساله نقش بسیار مؤثری در گسترش و جهانی شدن دین و معارف اهل بیت (ع) ایفا کرده است، بیان داشت: امروز که تریبون این رسانه مهم در اختیار روحانیت است باید در جهت تقویت دین و انقلاب مورد استفاده قرار گیرد./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات