۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۶۱۴۷۵۲

معرفی کتاب "غواص دریادل"

معرفی کتاب
انتشارات شهید کاظمی کتاب غواص دریادل را درباره شهید محمدعلی معصومیان به قلم مصیب معصومیان منتشر کرده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، انتشارات شهید کاظمی کتاب غواص دریادل را درباره شهید محمدعلی معصومیان به قلم مصیب معصومیان منتشر کرده است.
محمدعلی معصومیان در سال ۱۳۶۶ در روستای «بیشه‌سر» بابل به دنیا آمد. تحصیلات ابتدایی را در دبستان «بهشت آیین» زادگاهش به پایان رساند و در مدرسه راهنمایی روستای «آغوزبن» ادامه تحصیل داد. محمدعلی در این دوران که مصادف با پیروزی انقلاب بود، نتوانست مقطع راهنمایی را به پایان برساند؛ اما بعد‌ها در جبهه تا سوم راهنمایی تحصیل کرد. در همین زمان، مدتی را نیز در حوزه علمیه «خاتم الانبیا»‌ی بابل تحصیل کرد.
او پس از شرکت در عملیات قدس ۱، قدس ۲، و والفجر ۸ به عنوان غواص، در عملیات صاحب الزمان مجروح شد و بالاخره در عملیات کربلای ۴ که بار دیگر سمت غواصی را عهده دار بود، ... پس از اسارت به گفته همرزمش به شهادت رسید. همان طور که به گفته خودش «در این عملیات ملائک را به حیرت واخواهم داشت.» بعد از رزم بسیار سنگین و رشادت تحسین برانگیز به شهادت رسید. پیکر او پس از یازده سال در گلزار شهدای بیشه‌سر به خاک سپرده شد.
درباره این شهید، دو اثر به نام‌های زمزمه‌های شهود و یادداشت‌های اروند به چاپ رسید.
انتشارات شهید کاظمی کتاب غواص دریادل را در ۲۱۶ صفحه و قیمت پشت جلد ۲۰۰۰۰ تومان منتشر کرده است که علاقه مندان می‌توانند کتاب را با تخفیف ۲۰درصد به قیمت ۱۶۰۰۰تومان تهیه کنند. /۹۲۵/ن ۶۰۳/ش
ارسال نظرات