۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۶۱۴۸۳۱
۱۹ تا ۲۴ مرداد؛

دوره آموزشی میثاق ویژه فعالان فرهنگی و اجتماعی برگزار می شود

دوره آموزشی میثاق ویژه فعالان فرهنگی و اجتماعی برگزار می شود
دوره تخصصی طراحی و برنامه ریزی فرهنگی ویژه فعالان فرهنگی و اجتماعی با عنوان میثاق به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

مجتبی نوروزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر برگزاری دوره تخصصی طراحی و برنامه ریزی فرهنگی ویژه فعالان فرهنگی و اجتماعی با عنوان میثاق، گفت: این دوره به همت بنیاد فرهنگی حیات، سازمان بسیج دانشجویی و مرکز مطالعات علوم انسانی اسلامی دانشگاه جامع امام حسین(ع) به صورت حضوری ویژه برادران و مجازی ویژه خواهران برگزار می شود.

وی ادامه داد: دکترین انقلاب اسلامی، دکترین دشمن، مردم شناسی، شناسایی وضعیت در جنگ نرم، چگونگی اقدام قرارگاهی، تشکیلات سازی در جنگ نرم و طراحی عملیات در حوزه جنگ نرم از موضوعات دوره میثاق به شمار می روند.

نوروزی در زمینه شرایط نام نویسی در دوره میثاق گفت: برای نام نویسی در دوره میثاق شرط خاصی در نظر گرفته نشده است اما پذیرش و شرکت در دوره پس از انجام مصاحبه علمی قطعی خواهد شد و برای شرکت در دوره حضوری هشتاد هزار تومان و مجازی 40 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به زمان و شیوه نام نویسی در دوره میثاق اظهار کرد: علاقه مندان به شرکت در دوره میثاق می توانند تا دهم مرداد نام و نام خانوادگی خود را به شماره های 09302113708 و 09302113706 ارسال کنند یا تماس گیرند.

مسؤول برگزاری دوره میثاق ادامه داد: دوره میثاق از 19 تا 24 مردادماه به مدت شش روز در استان مازندران برگزار می شود./1324/ت302/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات