۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۰
کد خبر: ۶۱۴۹۰۵
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان:

شجاعت رهبر معظم انقلاب اسلامی، آمریکا را ذلیل کرده است

شجاعت رهبر معظم انقلاب اسلامی، آمریکا را ذلیل کرده است
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان: تصریح کرد: شجاعت، صلابت و حکمت حضرت آیت الله خامنه ای موجب شده است که آمریکا و انگلیس در برابر ایران ذلیل شوند.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان طی سخنانی در منطقه «القليلة​ الجنوبية»  به اعدام 2 تن از جوانان بحرینی به دست رژیم آل خلیفه واکنش نشان داد و گفت: نظام آل خلیفه سیاست قلع و قمع و جنایت را در راستای اهداف اسرائیل و آمریکا در بحرین دنبال می کند.

وی با بیان اینکه رژیم آل خلیفه برای حفظ تخت پادشاهی، ملت خود را قلع و قمع می کند، ادامه داد: اعدام جوانان بحرینی لکه ننگی برای اعراب، مسلمانان و همه بشریت محسوب می شود. آل خلیفه خود را به ابزاری برای ضربه زدن به فلسطین تبدیل کرده است.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در بخش دیگر سخنان خود گفت: ایران به جهانیان ثابت کرد که اولین نماد مقاومت در برابر خودکامگی آمریکا است و درس مقاومت، اقتدار، قدرت و مقابله با خودکامگی آمریکا به همگان آموزش می دهد.

وی افزود: آمریکا و انگلیس در حالی با پادشاهان و مسؤولان کشورهای عربی با تحکم رفتار می کند که در برابر ایران ذلیل هستند. ایران اثبات کرده است که قدرت اول در جهان در برابر هیمنه آمریکا است و این در نتیجه موضع گیری، شجاعت، صلابت و حکمت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای است.

وی به جنگ اسرائیل و لبنان در سال 2006 میلادی اشاره کرد و گفت: این جنگ اثبات کرد که آمریکا منشاء تروریسم در جهان و در دشمنی علیه لبنان شریک است.

گفتنی است که جمعیت الوفاق بحرین نیز در بیانیه با محکوم کردن اعدام جوانان بحرینی، اعلام کرد: مقامات آل خلیفه، صبح امروز احمد الملالی، و علی العرب را اعدام کردند.

در این بیانیه آمده است که این مقامات از تحویل پیکر این دو جوان بحرینی به خانواده هایشان برای تدفین مخالفت کردند و قبرستان مشخصی را تعیین کردند و از حضور مردم در این مراسم جلوگیری می شود.

از سوی دیگر، سازمان عفو بین الملل نیز از مقامات بحرینی خواسته بود تا اجرای این اعدام را به سرعت متوقف کند، زیرا محاکمه آنها بی نهایت ظالمانه بوده است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
قرآن به ما می‌آموزد که مؤمن به همان خدایی باشیم که ما را خلق کرده است و اگر کلامی از سوی خدای متعال صادر شود، همه آن را می‌بینند و می‌نویسند. اگر این چنین است، باید بگوییم کلام الله مانند خود خداست. برترین کلام‌ها کلام خداست و اگر خدا اراده نکند، کلامی صادر نمی‌شود.
0
0