۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۶۱۴۹۴۴
سردار کوثری:

راه حل مشکلات کشور خدمت خالصانه به مردم است

راه حل مشکلات کشور خدمت خالصانه به مردم است
سردار کوثری با بیان اینکه ایمان و ولایتمداری راهکار مقابله با توطئه های دشمنان است، گفت: راه حل مشکلات کشور خدمت خالصانه به مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار کوثری جانشین قرارگاه ثارالله، شب گذشته در مراسمی که به مناسبت عملیات مرصاد و پذیرش قطعنامه 598 در مسجد جامع غدیر خم برگزار شد، گفت: سازمان ملل در طول هشت سال دفاع مقدس 9 قطعنامه تصویب کرد که بسیاری از آنان غیر از قطعنامه 598 توصیه نامه بود.

وی با بیان این مطلب که پیشروی و پیروزی ایران در جنگ تحمیلی سبب شد سازمان ملل به مطرح کردن قطعنامه 598 وادار شود، ادامه داد: پس از مطرح شدن این قطعنامه آمریکا و متحدان رژیم بعثی در آب های خلیج فارس جبهه ای را علیه ایران ایجاد کردند از این رو درگیری بین ایران و عراق شدید شد به حدی که رزمندگان ایران با ناوهای سایر کشورها نیز مبارزه می کردند.

سردار کوثری اضافه کرد: در سه ماه اخیر جنگ تحمیلی با وجود صحبت های دیپلماسی ما شاهد شدت نبرد، بمباران بسیاری از شهرهای کشور، بمباران شیمیایی، هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران و 23 هزار اسیر ایرانی هستیم.

جانشین قرارگاه ثارالله با اشاره به اینکه امام راحل از قطعنامه 598 به عنوان جام زهر یاد کردند، گفت: پیش از قطعنامه همه کسانی که حامی عراق بودند ایران را جنگ طلب معرفی می کردند همان ها پس از پذیرش قطعنامه به همراه منافقان از رژیم بعثی حمایت کرده و به جنوب و غرب ایران حمله کردند.

وی افزود: بعد از پذیرش قطعنامه و شدت جنگ متاسفانه مسؤولان وقت روحیه خود را از دست داده بودند و مدام می گفتند که مردم از جنگ خسته شدند و برای مقابله با دشمن به میدان نبرد نمی آیند اما مردم ولایتمدار ایران در همان دوران با حضور گسترده نشان دادند که در بزنگاه ها و مواقع سخت دست از ولایتمداری و دفاع از اسلام نمی کشند؛ این حضور به حدی بود که از نظر کمی با هشت سال دفاع مقدس برابری می کرد.

سردار کوثری با بیان اینکه مردم ایران دوستار نظام و ولایت هستند، ابراز کرد: اگر مسؤولان به درستی به ملت خدمت کنند ملت نیز حامی آنان خواهند بود اگر امروز می بینیم مردم حامی ولایت هستند چون مقام ولایت صادقانه به مردم خدمت می کنند.

جانشین قرارگاه ثارالله با اشاره به اینکه صداقت سبب شد قلوب مردم مسخر حضرت امام شود، ابراز کرد: اگر فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در جامعه و بخصوص در میان مسؤولان وجود داشته باشد بسیاری از مشکلات موجود حل می شود.

وی افزود: مقاومت و پیروزی انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به استکبار جهانی فهماند که جمهوری اسلامی ایران با کسی شوخی ندارد از این رو است که رهبری می فرمایند: اگر یک کشتی از ما ببرید یک کشتی از شما می بریم اگر به مرزهای ما وارد شوید نابودتان می کنیم؛ دشمن بداند این توانمندی نسبت به 30 سال پیش چندین برابر شده است.

سردار کوثری در پایان خاطرنشان کرد: موشک و تسلیحات از لوازم مهم یک کشور است اما آن که اثر می گذارد ایمان است که می تواند در برابر دشمن مقابله کند؛ جمهوری اسلامی ایران هرگز شروع کننده جنگ نیست اما با همین ایمان و ولایتمداری دفاع کننده همه جانبه از خون شهدا، ولایت و ملت است./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات