۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۶۱۵۰۰۶
مسؤول گروه جهادی حضرت رقیه بجنورد خبر داد؛

احداث منزل مددجویان کمیته امداد از سوی طلاب جهادگر خراسان شمالی

احداث منزل مددجویان کمیته امداد از سوی طلاب جهادگر خراسان شمالی
مسؤول گروه جهادی حضرت رقیه بجنورد گفت: طلاب جهادگر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بجنورد برای مددجویان روستای علی گل این شهرستان منزل مسکونی احداث کردند.

حجت‌الاسلام محمدجواد یزدانی، مسئول گروه جهادی حضرت رقیه (س) شهرستان بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، اظهار کرد: طلاب جهادگر مدرسه امام صادق (ع) طبق روال همیشه در اردوهای جهادی ساخت منازل مسکونی روستائیان شرکت کردند و در آخرین اقدام جهادی این جهادگران برای مددجویان روستای علی گل از توابع شهرستان بجنورد، منازل مسکونی ساخته شد.

وی با اشاره به اینکه همت جهادگران طلاب مدرسه امام صادق (ع) به‌منظور ساخت‌وساز منازل مسکونی برای روستائیان مددجوی دیگر روستاهای شهرستان ادامه دارد افزود: با برنامه‌ریزی اردوهای جهادی دیگری به‌منظور تکمیل منازل ساخته شده و ساخت منزل مسکونی در دیگر روستاهای شهرستان ادامه دارد و طلاب جهادگر تا پایان این اردوهای جهادی عمرانی، در این امر خداپسندانه شرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام یزدانی با بیان اینکه 14 نفر از طلاب مدرسه علمیه اما صادق (ع) بجنورد در این اردوی جهادی شرکت کردند، خاطرنشان کرد: طلاب جهادگر در راستای کمک‌رسانی به محرومان به سه خانواده مددجوی روستایی خدمات عمرانی ارائه دادند.

وی با بیان اینکه روستای علی گل از توابع بخش مرکزی شهرستان بجنورد است، گفت: این روستا در 24 کیلومتری شهر بجنورد قرار دارد.

حجت‌الاسلام یزدانی با بیان اینکه طلاب و اساتید حوزوی خراسان شمالی همواره در قالب اردوهای جهادی در راستای به کمک نیازمندان و مددجویان روستایی شتافته‌اند گفت: طلاب جهادگر استان خراسان شمالی با اجرای برنامه‌هایی در زمینه‌های گوناگونی ازجمله، خدمات اجتماعی، فعالیت‌های عمرانی، برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی مددجویان روستایی خراسان شمالی را یاری کرده‌اند.

مسئول گروه جهادی حضرت رقیه (س) شهرستان بجنورد با اشاره به این‌که در سال گذشته 400 نفر از طلاب این استان در قالب اردوهای جهادی به مددجویان مناطق محروم خدمات ارائه دادند تصریح کرد: خواهران و برادران حوزوی خراسان شمالی از ابتدای تأسیس حوزه علمیه استان تاکنون همواره در اردوهای جهادی حضور پررنگی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه تمام مدرسه‌های علمیه استان خراسان شمالی حداقل دارای یک گروه جهادی هستند تصریح کرد: طلاب و حوزویان خراسان شمالی در 18 گروه جهادی که متشکل از طلاب خواهر و برادر سراسر مدارس علمیه استان است به نیازمندان استان خدمات عمرانی، اجتماعی و فرهنگی ارائه می‌دهند.

گفتنی است، استان خراسان شمالی دارای 9 مدرسه علمیه برادران و شش مدرسه علمیه خواهران بوده و در این استان دو هزار و 600 طلبه خواهر و برادر در سطوح مختلف و زیر نظر 170 استاد بومی و اعزامی مشغول به تحصیل در دروس حوزوی هستند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
اگر مشکل خانوادگی، ‌سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و هر مشکل دیگری دارید، به قرآن پناه ببرید، قرآن آن مشکل را برطرف می‌کند، اما باید با ابزار مناسب و از مسیر درست حرکت کنیم.
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
به علما متذکر شوید که متاسفانه اکثر مساجد کشورمان صبح ها فعالیتی ندارند. برای اینمساله فکری کنند.
1
0