۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۶۱۵۲۴۵
حجت الاسلام طاهری:

نگاه اخلاقی و انقلابی خبرنگاران مورد هجمه معاندان قرار دارد

نگاه اخلاقی و انقلابی خبرنگاران مورد هجمه معاندان قرار دارد
معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: نگاه اخلاقی و انقلابی خبرنگاران مورد هجمه معاندان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام جواد طاهری، معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی صبح امروز در همایش تجلیل از خبرنگاران استان اظهار داشت: خبرنگاران باید مطالبه‌گر باشند و همیشه حرف حق را در کشور بزنند.

وی گفت: رسالت خبرنگاران رسالت خطیری است که دشمن شناسی و ایجاد امید در جامعه و عطوفت یکی از این رسالت‌ها بوده و باید خبرنگاران استان الگوی تمام خبرنگاران باشند.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه رسانه‌های غربی همواره باطل را حق و حق را باطل جلوه می‌دهند، افزود: آزادمنشی و حق گویی و استکبارستیزی یکی دیگر از رسالت‌های مهم خبرنگاران است.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه خبرنگاران رسالت پیامبرگونه دارند، تصریح کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در جامعه دارند و بدون رسانه نمی‌توان زندگی کرد و لحظات بدون انعکاس صحیح خبرنگاران ماندگار نمی‌ماند.

وی ادامه داد: افزایش آگاهی جامعه یکی از وظایف خبرنگاران است و خبرنگاران در سطح جامعه به بیان واقعیت‌ها بپردازند حتی اگر مورد ملامت برخی‌ها قرار گیرند.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: نگاه اخلاقی و انقلابی خبرنگاران مورد هجمه معاندان قرار دارد اما علی رغم این مشکلات خبرنگاران عدالت را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند و به رسالت‌های اسلامی و انقلابی عمل می‌کنند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات