۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۶۱۵۲۶۶

چند خبر کوتاه از خراسان شمالی

چند خبر کوتاه از خراسان شمالی
افزایش ۱۳ درصدی ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی خراسان شمالی و ضرورت استفاده بیشتر مدیران از ظرفیت رسانه‌ها عناوین برخی از اخبار فرهنگی استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، رییس کل دادگستری خراسان شمالی که به طور سرزده از حوزه قضایی فاروج بازدید کرد از افزایش 13 درصدی ورودی پرونده ها به دستگاه قضایی استان طی 3 ماه نخست امسال خبر داد و گفت: این افزایش آمار با وجود همه اقداماتی است که در حوزه پیشگیری انجام شده است و باید برای کاهش آمار، تمهیداتی اندیشیده شود.

حجت الاسلام جعفری انجام اقدامات لازم و همکاری و همیاری دستگاه های مختلف را برای کاهش ورودی پرونده ها خواستار شد.

مدیران به دنبال استفاده از ظرفیت رسانه ها باشند

 مدیران به هر بهانه ای به دنبال استفاده از ظرفیت رسانه ها باشند. این جمله را مدیرکل صدا و سیما در جلسه شورای اداری جاجرم گفت و افزود: رسانه ها یکه تاز میدان هستند اما هنوز باور نداریم که رسانه می تواند بازویی پر توان برای رفع دغدغه ها در حوزه های مختلف باشد.

به گفته قربانی جم برخی مدیران، رسانه را مفید می دانند و برخی از رو به رو شدن با رسانه ها نگران هستند.

وی به  برگزاری بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان ها به میزبانی خراسان شمالی، گریزی زد و ادامه داد: این جشنواره در بخش های رادیو، تلویزیون، خبر و فضای مجازی و شعر و موسیقی برگزار خواهد شد که امیدواریم حمایت های معنوی را در این جشنواره داشته باشیم.

نماز جمعه؛ ظرفیت رسانه ای فراگیر

حجت الاسلام آزموده مسؤول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی، در نشست شورای اداری جاجرم، با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور گفت: نماز جمعه ظرفیت رسانه ای بسیار بزرگی است که مولفه هایی از جمله امنیتی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را شامل می شود.

کسب ۳ عنوان ملی از سوی تیم «دادرس» اسفراین

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسفراین از کسب ۳ عنوان ملی از سوی تیم دانش آموزی «دادرس» دبیرستان دوره متوسطه اول نمونه دولتی اندیشه در رقابت های ملی هفتمین دوره المپیاد دانش آموزان آماده در روزهای سخت(دادرس) خبر داد.

به گفته احمدرضا حسن زاده تیم دادرس دانش آموزان اسفراینی که به نمایندگی از خراسان شمالی در اردوگاه شهید باهنر تهران برای حضور در مسابقات دادرس حضور یافت، توانست عنوان نخست کشوری در آیتم پرتاب طناب و رتبه دوم کشوری در آیتم CPR و رتبه سوم کشوری در آیتم حمل آب را در این رقابت های ملی به خود اختصاص دهد./9314/ت303/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات