۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۶۱۵۲۸۲
جعفری خبر داد؛

برگزاری طرح تربیت مدرس بینش مطهر ویژه خواهران طلبه

برگزاری طرح تربیت مدرس بینش مطهر ویژه خواهران طلبه
معاون فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه خواهران خوزستان از برگزاری طرح تربیت مدرس بینش مطهر ویژه خواهران طلبه حوزه استان خبر داد.
خانم جعفری، معاون فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه خواهران خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت ویژه خواهران طلبه خبر داد و گفت: این جشنواره در سه مرحله مدرسه، استان و کشور برگزار شد منتهی امسال تنها در مرحله مدرسه‌ای و استانی برگزار شد که در مرحله استانی از ۳۰ خواهر تجلیل به عمل آمد.

معاون فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه خواهران خوزستان با بیان اینکه جشنواره در رشته‌های قرائت، ترتیل، تحقیق، حفظ و تفسیر (قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه)، فاطمه شناسی برگزار شد، اظهار داشت: ۱۸۰ طلبه خواهر به مرحله استانی راه یافتند که در پایان ۳۰ خواهر مورد تقدیر قرار گرفتند.

جعفری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری طرح تربیت مدرس بینش مطهر در روز گذشته برای خواهران طلبه افزود: در راستای تربیت مدرس، طلاب توانمند در زمینه مربی گری را انتخاب کردیم؛ از این رو بجای فراخوان عمومی به انتخاب ۳۰ طلبه توانمند اکتفا نمودیم و در این باره حجت الاسلام گلپایگانی هاشمی، مدرس طر بودند.

وی با بیان اینکه اتمام سطح ۲، ۳ و ۴ یکی از شروط شرکت در طرح است، ادامه داد: پس از پایان هر سطح، خواهران شرکت کننده در طرح باید آزمون‌های لازم را بگذرانند تا پس از کسب امتیاز لازم، گواهی پایان دوره را اخذ کنند و برای دیگر طلبه ها، طرح مذکور را برگزار کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه خواهران خوزستان بیان داشت: خواهران شرکت کننده در طرح نباید در حال تحصیل باشند؛ چون بنا بر آن است که از خواهران برای تدریس در حوزه‌ها بهره ببریم.

جعفری به برگزاری دوره نقد وهابیت طی ۱۰ روز اشاره کرد و گفت: این دوره از  مردادماه آغاز و تا ۱۵ مردادماه در دفتر تبلیغات اسلامی استان ادامه خواهد یافت./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات