۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۶۱۵۴۱۷
دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

پاکستان به علت سیاست ھای غلط امریکا همواره متحمل ضرر شده است

پاکستان به علت سیاست ھای غلط امریکا همواره متحمل ضرر شده است
دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان گفت: آمریکا به سوی زوال پیش میرود و  تا زمانی که امریکا و اسرائیل و نوکرانشان در منطقه حضور داشته باشند منطقه رنگ آرامش به خود نخواھد دید.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین راجه ناصر عباس جعفری دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان، طی سخنانی نقش امریکا در حل مسأله کشمیر را غیر واقع بینانه دانست و گفت: باتوجه به مواضع آمریکا در خصوص فلسطین اشغالی، اعتماد به نقش ثالثی این کشور در حل مسئله کشمیر، ناقابل پذیرش است.

وی با اشاره به این که سیاست های آمریکا همیشه پاکستان را با مشکل روبرو کرده است به سخنان عمران خان به سفر آمریکا که " ما با در نظر گرفتن منافع ملی با کشورهای جهان گفت وگو می کنیم" اشاره  کرد و افزود: نخست وزیر مواضع عموم مردم پاکستان را برای سران امریکا به خوبی تبیین کرد، ما از این موضع بطور کامل حمایت می کنیم.

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با تاکید به این که گفت وگو با آمریکا براساس احترام متقابل صورت گیرد و این به نفع کشور است، ابراز داشت: آمریکا و دوستان او در منطقه این را باید بفهمند که پاکستان در منطقه خواهان امنیت است و هرگونه تنش و جنگ را رد می کند.

وی با بیان این که ما بخاطر سیاست های اشتباه در گذشته هفتاد هزار قربانی و ملیاردها دلار ضرر مالی متحمل شده ایم، گفت: در مقابل جنون جنگی آمریکا برقراری امینت در منطقه و روابط خوب با کشورهای همسایه اساس سیاستهای خارجی کشور باشد.

حجت الاسلام و المسلمین راجه ناصر عباس جعفری با اشاره به این که آمریکا به سوی زوال پیش می رود بیان داشت: تا زمانی که امریکا و اسرائیل و دیگر نوکران او در منطقه حضور داشته باشند منطقه رنگ آرامش به خود نخواھد دید.

وی به پیشنهاد نقش ثالثی آمریکا در مسئله کشمیرھند اشاره کرد و افزود: مسئله کشمیر باید به دست مردم کشمیر حل و فصل شود و امریکا با توجه به سوابق او در خصوص مسئله فلسطین اشغالی قابل اعتبار نیست./۹۸۸

 

سید اشهد نقوی
ارسال نظرات