۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۶۱۵۶۸۳

پنجمین دوره گفتمان نخبگان علوم انسانی آغاز به کار می کند

پنجمین دوره گفتمان نخبگان علوم انسانی آغاز به کار می کند
مراسم افتتاحیه پنجمین دوره گفتمان نخبگان علوم انسانی با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور و رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، افشین نیکبخت، دبیر طرح ملی گفتمان نخبگان علوم انسانی با اشاره به برگزاری پنجمین دوره تابستانی گفتمان نخبگان علوم انسانی به همت این دانشگاه، در سخنانی اظهار کرد: خوشبختانه پنجمین دوره گفتمان با اسقبال کم نظیری از سوی دانشجویان نخبه علوم انسانی کشور مواجه شده است به طوری که در این دوره شاهد بیش از 500 دانشجو هستیم که در این بین 200 دانشجو برای نخستین بار در این دوره شرکت می کنند.

وی با اشاره به برگزاری پنجمین دوره گفتمان نخبگان علوم انسانی در تاریخ سیزدهم الی بیست و هفتم مردادماه، بیان کرد: مراسم افتتاحیه این طرح روز سیزدهم مردادماه با حضور دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور، حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و حجت الاسلام والمسلمین پارسانیا عضو هیئت امنای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار خواهد شد.

رییس دبیرخانه طرح گفتمان نخبگان علوم انسانی ادامه داد: این مراسم از ساعت 14 روز یک شنبه سیزدهم مردادماه در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران و با حضور دانشجویان و جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی رونمایی از محصولات گفتمان نخبگان علوم انسانی، در دوره های گذشته را از دیگر برنامه های افتتاحیه پنجمین دوره گفتمان نخبگان علوم انسانی ذکر کرد و افزود: در این مراسم از 10 جلد کتاب گفتمان و چندین محصول تصویری دوره های گفتمان نخبگان علوم انسانی رونمایی خواهد شد.

نیکبخت گفت: پنجمین دوره گفتمان از روز سیزدهم الی بیست و هفتم مردادماه در اردوگاه دانشگاه امام صادق(ع) شهر دماوند برگزار خواهد شد./1330/ج

ارسال نظرات