۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۶۱۵۷۹۳
معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر خبر داد؛

برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های زندگی ویژه نوعروسان

برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های زندگی ویژه نوعروسان
معاون فرهنگی مدرسه بنت الرسول الشتر از برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های زندگی ویژه نوعروسان خبر داد و گفت: این کارگاه ها با هدف استحکام بنیان خانواده برگزار می شود.

فرشته شاهوردی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از برگزاری جشن بزرگ ویژه نوعروسان حوزه خبر داد و بیان داشت: این مراسم به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) برگزار شد.

وی افزود: کارگاه های آموزشی با هدف آموزش مهارت های زندگی توسط مشاور و مهارت های بهداشت روانی و جسمی توسط پزشک زنان در حاشیه این مراسم برای طلاب برگزار می شود.

شاهوردی تصریح کرد: تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی و الگو گرفتن از ائمه اطهار(ع) برای نسل جوان از دیگر اهداف برگزاری جشن ازدواج است و خواهران طلبه از ایام تبلیغی در راستای نهادینه سازی فرهنگ ازدواج آسان و توجه قشر جوان به این سنت حسنه بهره مند می شوند.

وی اظهار داشت: توزیع پک فرهنگی شامل(کتاب بهترین ها و کتاب بهترین جهیزیه و احادیث ائمه معصومین(ع) پیرامون همسرداری و پک بهداشتی درمانی ویژه نوعروسان ازدیگر برنامه های جانبی است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر خاطرنشان کرد: با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) 72 عدد پتو به نوعروسانی که مهریه  آنان 14 سکه بود و نام آنان فاطمه بود، اهدا شد.

وی بازدید از نمایشگاه کتاب فاطمی در مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر را از دیگر برنامه های جانبی عنوان کرد که به مناسبت جشن ازدواج فاطمه(س) و حضرت علی(ع) برگزار شد.

شاهوردی هدف از برگزاری این ویژه برنامه ها تبیین فرهنگ ازدواج آسان و دوری از تجملات بین جوانان عنوان کرد و گفت: جوانان باید از سیره ائمه اطهار(ع) الگو بگیرند و با انتخاب درست وهدفمند در استحکام بخشی کانون خانواده اقدام کنند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات