۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۶۱۶۰۷۷
حجت الاسلام والمسلیمن طائب:

بیانیه گام دوم انقلاب تبدیل به گفتمان شود

بیانیه گام دوم انقلاب تبدیل به گفتمان شود
رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار گفت: ایران در حال مقاوم شدن است و باید بیانیه گام دوم انقلاب را تبدیل به گفتمان کنیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب در نشست روشنگری و گفتمان سازی فرهنگی انقلابی که چهارشنبه شب در آستان مقدس محمد هلال ابن علی (ع) شهرستان آران و بیدگل برگزار شد، گفت: امروز وظیفه همه ما گفتمان سازی است.

وی با اشاره به اینکه گفتمان اصلی امروز ما گفتمان بیانیه گام دوم انقلاب است، افزود: امروز گفتمان بیانیه گام دوم انقلاب را باید در گام دوم انقلاب خلاصه و تبدیل به یک گفتمان روزمره کرد و آنقدر تکرار شود تا به هدف برسد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب ادامه داد: دشمن امروز در نبرد روی زمین در مقابل جمهوری اسلامی ایران تسلیم شده است و روی زمین حرفی برای گفتن ندارد.

به گفته وی امروز دشمن گام اول انقلاب را پذیرفته است و تمام تلاش دشمن معطوف به این شده است که اجازه ندهد جمهوری اسلامی گام دوم را بردارد.

رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار اظهار داشت: دشمن به دنبال این است ملت ایران گام دوم را برندارد و بار دیگر مذکرات برجامی را تکرار کند، اما این بار درخواست مذاکره با ایران هسته‌ای نیست بلکه مذاکر با هستی ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به اینکه ترامپ بعد از ۴۰ سال هدیه ای برای ملت ایران بود، اظهار داشت: ترامپ آمد تا علت اینکه اسرائیل غاصب باید نابود شود را افشا کند و همه سیاست های آمریکا را در قبال ایران افشا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب ادامه داد: بعد از کشته شدن روزنامه نگار عربستانی ترامپ اعلام کرد عربستان او را کشته است، اما اگر علیه عربستان موضع گیری نکرد و با عربستان قطع رابطه نکرد برای این است که اگر عربستان بزرگترین حامی اسرائیل غاصب در منطقه سقوط کند اسرائیل نابود می‌شود و اگر اسرائیل نابود شود، آمریکا باید از منطقه خارج شود.

به گفته وی، رسیدن به خانه خدا بهترین راهبرد نابودی اسرائیل است چرا که در گام اول بعد از ۴۰ سال به خیمه نتانیاهو رسیده ایم و در گام دوم نابودی نتانیاهو است.

رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار اظهار داشت: امروز دشمن برای متوقف کردن گام اول انقلاب گفتمان دو قطبی مذاکره و جنگ را مطرح کرده در حالی که نمی‌داند چه کسی قرار است به ما حمله کند که تن به مذاکره داده شود.

حجت الاسلام والمسلمین طائب گفت: سرنگون کردن پهپاد آمریکایی به اندازه ای مهم بود که باید سه روز جشن ملی اعلام می‌شد، چرا که پهپاد گرانقیمت‌ترین چشم آمریکا بود که ایران چشم آمریکا را زد و کور کرد.

وی با اشاره به اینکه روسیه در سیستم پدافند هوایی در دنیا حرف اول را می‌زند و کشوری است که قویترین سیستم پدافند هوایی جهان را دارد اعلام کرد ایران پهپاد آمریکا را با سیستم سحرآمیز هدف قرار داده است.

رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار گفت: روسیه و آمریکا نمی‌توانند از سیستم پدافند هوایی ایران که به تعبیر روسیه سیستم سحرآمیز است اطلاعات کسب کنند، چرا که پاسداری که موشک را به طرف پهپاد آمریکایی پرتاب می‌کند با آیه «اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم» می تواند با یک موشک کمتر از ۲۰ هزار دلار چشم ۲۲۰ میلیون دلاری آمریکا را بزند و کور کند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب گفت: دشمن قصد دارد با ایجاد مشکلات اقتصادی ملت ایران گام دوم انقلاب را برندارد و این در حالی است که مشکلات اقتصادی به اوج خودش رسیده و از این بدتر نخواهد شد و امروز در سراشیبی بهبودی مشکلات اقتصادی قرار گرفته ایم.

وی با اشاره به اینکه رییس جمهور آمریکا اعلام کرد سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ایران اعمال کرده است افزود: امروز متخصصین آمریکا اعلام کرده اند ایران از تحریم‌ها عبور کرده و تحریم‌ها موثر نبوده است، بنابراین ایران در حال مقاوم شدن است به شرطی که بیانیه گام دوم انقلاب را تبدیل به گفتمان مقاومت کنیم./۱۳۰۷/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 8
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات