۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۶۱۶۱۷۱
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

مطالبه گری از مسؤولان وظیفه اصحاب رسانه است

مطالبه گری از مسؤولان وظیفه اصحاب رسانه است
نماینده مجلس خبرگان با بیان این که امروز مطالبه گری از مسؤولان وظیفه اصحاب رسانه است، گفت: نباید ذهن رسانه‌ها را با طرح مسائل حاشیه‌ای منحرف کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از خبرنگاران، کار خبرنگاری را یکی از مشاغل سخت در جامعه معرفی کرد و با بیان این که باید جایگاه اصحاب رسانه در قانون مشخص شود، گفت: بحث معیشت خبرنگاران باید در قانون دیده و مورد توجه جدی قرار گیرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که اصحاب رسانه باید در معیشت مستقل باشند، خاطرنشان کرد: در سایه استقلال می‌توان مستقل اندیشید و قلم زد.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که قلم از یک شأن و جایگاه والایی هم در دین و هم در جامعه اسلامی برخوردار است، تصریح کرد: این جایگاه تا حدی است که خداوند متعال در قرآن به آن قسم خروده است.
 
امام جمعه قائمشهر با بیان این که زمانی که قلم در مسیر حق و حقیقت حرکت کند سزاوار سوگند است، بیان داشت: اگر خدای ناکرده در جایی برخلاف حق و حقیقت قلم جریان پیدا کرد، آن قلم در مسیر انحراف حرکت کرده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که امروز عوامل رسانه‌ای استکبار جهانی در صدد فریب اذهان عمومی دنیا هستند، افزود: در چنین شرایطی وظیفه اصحاب رسانه سنگین‌تر از هر زمان دیگری است و باید در برابر این توطئه‌های دشمن، تدبیر مناسبی داشته باشیم.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود بر ضرورت تقویت بصیرت، خردمندی و خردورزی تأکید کرد و گفت: یکی از نشانه‌های بصیرت و خردمندی این است که انسان بسنجد، ممکن است که جامعه ما نیاز‌های مختلفی داشته باشد، اما ضروری‌ترین آن را باید بداند و بفهمد که کدام است.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با انتقاد از طرح مباحث انحرافی در شرایط امروز کشور گفت: در شرایطی که دستگاه قضا مشغول رسیدگی به پرونده‌های کلان فساد اقتصادی است برخی‌ها هدفمند بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را به عنوان یک مطالبه عمومی بیان می‌کنند که همه این موارد با هدف تغییر ذهن اصحاب رسانه به مسیر‌های دیگری است.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز مطالبه گری از دولت و مسؤولان وظیفه اصحاب رسانه است، بیان داشت: نباید ذهن رسانه‌ها را با طرح مسائل حاشیه‌ای به سمت مسائل غیر ضروری منحرف کرد./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات