۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۶
کد خبر: ۶۱۶۱۸۳
همزمان با روز خبرنگار؛

نشست نقش رسانه در تحقق گام دوم انقلاب در کاشان برگزار شد

نشست نقش رسانه در تحقق گام دوم انقلاب در کاشان برگزار شد
همزمان با روز خبرنگار سلسله نشست های نقش رسانه در تحقق گام دوم انقلاب و رسانه در تراز دارالمومنین کاشان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام علیرضا شاه فضل دبیر جامعه روحانیت کاشان در سلسله نشست های نقش رسانه در تحقق گام دوم انقلاب و رسانه در تراز دارالمومنین کاشان که پنجشنبه شب در در دفتر روزنامه سراج کاشان برگزار شد، گفت: بیانیه گام دوم در رسانه تبلور داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها باید ستونی ویژه را برای بطن بیانیه گام دوم انقلاب اختصاص دهند، افزود: تکرار متن بیانیه در یک ستون ثابت رسانه ها همراه با تیترهای جذاب بعنوان ویترین رسانه در مقابل چشم مخاطب قرار داشته باشد.

حجت الاسلام شاه فضل ادامه داد: برجسته کردن بیانیه گام دوم انقلاب در رسانه ها به طوری که برای مخاطب رسانه جلب توجه کند می تواند بعنوان گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب در رسانه باشد.

وی افزود: تهیه مصاحبه با مسؤولان و صاحب نظران در رابطه با بیانیه گام دوم انقلاب و اقدمات انجام شده و برنامه های آینده و همچنین ارائه راهکارهای عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب از سوی صاحب نظران از جمله اقدامات مهمی است که رسانه می تواند به عملیاتی کردن بیانیه کمک کند.

به گفته وی پیگیری قول های انجام داده مسوولان در رابطه با عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رسانه بعنوان یک مطالبه رسانه ای می تواند نقش موثری در تسریع اجرای بیانیه داشته باشد.

دبیر جامعه روحانیت کاشان بر مطالعه دقیق بیانیه گام دوم انقلاب از سوی عوامل رسانه تأکید کرد و اظهار داشت: هریک از عوامل رسانه می توانند عهده دار پیگیری یک یا چند بخش از بیانیه شوند.

حجت الاسلام محمد ادریسی محقق و نویسنده حوزه علمیه قم نیز اهمیت خبر و رسانه را در جریان سازی گام دوم انقلاب موثر و حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای در تبیین بیانیه موثر است.

به گفته وی بیانیه گام دوم انقلاب بیانیه ای مهم و راهبردی و منشوری اساسی برای 40 سال دوم در گام دوم است که خبرنگاران باید نقش حساس و خطیر خود را در این زمینه ایفا کنند.

محمد ملک آبادی خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان نیز در این نشست بر تشکیل اتاق فکر رسانه ها در شهرستان کاشان برای بررسی و تبیین ابعاد بیانیه گام دوم انقلاب تأکید و اظهار داشت: در انسجام رسانه ای، خبرنگاران و رسانه ها باید همزمان برای جریان سازی گام دوم انقلاب اهتمام داشته باشند.

به گفته وی، تولید محتوا از سوی خبرنگاران و رسانه ها می تواند در این جریان سازی نقش مهم و اساسی داشته باشد.

لازم به ذکر است، سلسله نشست های نقش رسانه در تحقق گام دوم انقلاب و رسانه در تراز دارالمومنین کاشان با حضور نمایندگان خبرگزاری رسا، تسنیم، صدا و سیما، روزنامه سراج، جمله و صاحب نظران حوزه و دانشگاه برگزار شد./1307/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حسینی
Iran, Islamic Republic of
۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۳
خبرگزاری رسا دررابطه با بیانیه رهبری باید پیش قراول دیگر رسانه ها باشد
0
0