۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۶۱۶۲۰۷
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی خطاب به مسؤولان:

به جای تمرکز بر مذاکرات به جوانان اعتماد کنید

به جای تمرکز بر مذاکرات به جوانان اعتماد کنید
امام جمعه همدان گفت: در شرایط کنونی باید به اقتصاد و توانایی داخلی متمرکز شد و باید به جوانان اعتماد کنیم این در حالی است که برخی هنوز بر طبل مذاکره می کوبند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به شهادت امام باقر(ع) اظهار داشت: امام باقر و امام صادق در زمینه بسط و گسترس علوم اسلامی به ویژه فقه تلاش فراوانی داشته اند که در این میان توجه به علم حدیث از امور مهمی است که تا کنون بر سر سفره آن بهره مند هستیم.

وی در ادامه ابراز داشت: پوشیدن لباس سیاه برای عزای اهل بیت امری پسندیده است اما باید دانست که این به تنهایی کافی نیست و باید به جایگاه واقعی اهل بیت معرفت ویژه داشته باشیم.

امام جمعه همدان گفت: همه اقشار جامعه به ویژه جوانان باید نسبت به کسب معارف اهل بیت(ع) کوشا باشند و در این میان وظیفه جوانان سنگین تر است.

استاد درس خارج حوزه علمیه در ادامه ابراز داشت: در شرایط کنونی باید به اقتصاد و توانایی داخلی متمرکز شد و باید به جوانان اعتماد کنیم این در حالی است که برخی هنوز بر طبل مذاکره می کوبند.

وی اظهار داشت: امروز توسعه کشور در گرو توجه و اعتماد به جوانان است و اگر بار دیگر بر مذاکره تمرکز کنیم چیزی دستگیر کشور نخواهد شد البته ما مخالف مذاکره و ارتباط با دنیا نیستیم اما با سلطه بیگانه مخالفیم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی خاطر نشان کرد: در برخی رسانه ها مساله حضور بانوان در ورزشگاه ها و همچنین موتورسواری بانوان را مطالبه می کنند و این را خواسته بانوان توصیف می کنند این در حالی است که بانوان نباید اجازه دهند که شأن آنها با خواسته کوچک پایین بیاید و خواسته های اصلی آنان نادیده گرفته شود.

وی در پایان با اشاره به نزدیک شدن به ایام غدیر تصریح کرد: همه مردم و میادین شهر باید رنگ و بوی غدیر به خود بگیرد و همه مردم باید با توجه کامل این عید عزیر و بزرگ را جشن بگیرند./979/

هادی شاملو
ارسال نظرات