۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۶۱۶۲۰۸
امام جمعه موقت سمنان:

خودکفایی ایران در تولید بنزین گواهی برشکست حربه تحریم است

خودکفایی ایران در تولید بنزین گواهی برشکست حربه تحریم است
امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه کشورمان در آستانه خروج از بن بست اقتصادی قرار دارد، گفت: خودکفایی ایران در تولید بنزین گواهی برشکست حربه تحریم است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلی نماز جمعه با اشاره به سخنان حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با جمعی از جوانان و نخبگان اظهار داشت: خوشبختانه حربه دشمن در تحریم ایران اسلامی نیز چیزی جز شکست برای آن‌ها در پی نداشته و سبب تکیه مسئولان و مردم ما به داشته‌ها و توانمندی‌های داخلی و شکوفایی بیش از پیش علمی و صنعتی و خود کفایی می‌شود.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران با اتکا به جوانان متخصص و متعهد خود در آستانه خروج از بن بست اقتصادی قرار دارد، افزود: دشمن سپاه پاسداران را تحریم نمود تا از قدرت این نیروی ولایی و کشور ما بکاهد، اما امروز شاهدیم که ایران اسلامی با همت جوانان متخصص قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) سپاه در آستانه دستیابی به دستاورد ارزشمند خودکفایی در تولید بنزین قرار دارد.

خطیب نماز جمعه این هفته سمنان ملت مقاوم ایران اسلامی را الگوی آزادیخواهان جهان و ملت‌های مقاوم و مسلمان فلسطین، یمن، سوریه و ... برشمرد و خاطر نشان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب تأکید کردند تحریم‌های ظالمانه مانعی در برابر رشد و پیشرفت کشور ما نیست، زیرا با تکیه بر ظرفیت‌ها و توان داخلی می‌توانیم توسعه پایدار کشور را رقم بزنیم.

حجت الاسلام مهدوی نژاد با اشاره به اهمیت اقتصاد درون زا و حمایت از تولید داخلی به عنوان پایه‌های پیشرفت و خودکفایی، ارتقاء صنایع دفاعی و موشکی کشورمان را نیز حاصل این نگاه دانست و اضافه کرد: اکنون استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا نیز جایگاه و قدرت گذشته خود را ندارند و حوادث تروریستی ناگوار روز‌های گذشته در این کشور نیز گواهی بر مشکلات داخلی آن‌ها و نتیجه اعمال خودشان است.

گفتنی است، تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) و برشمردن ویژگی‌های شخصیت نورانی آن حضرت و ضرورت ترویج و گسترش بیش از پیش سبک زندگی اسلامی و قرآنی در جامعه از دیگر بخش‌های خطبه‌های امروز نماز جمعه سمنان بود./۹۷۷/پ210/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات