۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۶۱۶۴۴۲
امام جمعه موقت کاشان:

پیام رهبری به حجاج تزریق خون تازه به شریان‌های امت اسلامی است + فیلم

پیام رهبری به حجاج تزریق خون تازه به شریان‌های امت اسلامی است + فیلم
حجت الاسلام احتشام پیام رهبر معظم انقلاب به حجاج را تزریق خون تازه به شریان‌های امت اسلامی دانست و گفت: پیام رهبر معظم انقلاب به حجاج پیام عزت آفرین و راهگشا است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام علی احتشام صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید قربان که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان برگزار شد با تبریک عید قربان، گفت: خیر و برکت عید قربان به بازگشت به خدا است.

وی با اشاره به اینکه دهه اول ماه ذی الحجه بعد از ماه مبارک رمضان بهترین روز‌ها و شب‌های سال است، ابراز امیدواری کرد بیشترین بهره برداری را از ظرفیت‌های دهه اول ذی الحجه داشته باشیم.

حجت الاسلام احتشام پیام رهبرمعظم انقلاب به حجاج را تزریق خون تازه به شریان‌های امت اسلامی دانست و با اشاره به اینکه پیام رهبر معظم انقلاب به حجاج پیام عزت آفرین و راهگشا است، اظهار داشت: فرمایشات رهبری در بحران‌ها و سخت‌ترین شرایط راهگشا است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در پیام خود به جریانی که در داخل و خارج از کشور به دنبال مناسک میان تهی و اسلام سکولار است اشاره کردند و افزودند؛ اجازه نخواهیم داد حج به وهابیت و تشیع انگلیسی و اسلام آمریکایی آلوده شود و اگر بنا باشد در چادر‌های منا برائت خود را از جنایتکارانی که به دنبال دوشیدن گاو‌های منطفه هستند اعلام کرده و خواهیم کرد.

امام جمعه موقت کاشان با گرامیداشت یاد شهدای سال ۶۶ مکه و شهدای منا، اظهار داشت: حجاج خانه خدا به دلیل بی تدبیری و خیانت آل سعود به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: از کسانی که تصور می‌کنند راه مذاکره را می‌دانند و دیگران نمی‌دانند می‌خواهیم حداقل نتیجه پیگیری موضوع ۴۰۰ شهید مکه و ۵۰۰ شهید منا را اعلام کنند چرا که بنا بود گروهی از جهان اسلام به این موضوع رسیدگی کنند.

حجت الاسلام احتشام از مسؤولان به ویژ وزیر امور خارجه کشور درخواست کرد گزارش اقدامات و پیگیری‌های انجام شده موضوع شهادت حجاج خانه را به ملت ایران ارائه کنند.

وی همچنین با تبریک آغاز دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیرخم، گفت: عید قربان و عید غدیرخم یکی از راه‌های اعلام وفاداری به ولایت است.

امام جمعه موقت کاشان با تأکید بر پیوند عید قربان و عید غدیر و محرم از این دو عید بزرگ به عنوان اعیاد دینی و ملی در ایران نام برد و اظهار داشت: تنها صرف آذین بندی و جشن سبب یاس و نا امیدی دشمن نخواهد شد بلکه ولایت را باید به راه و روش شیخ زکزاکی که ۲۰ میلیون شیعه در نیجریه را تربیت کرد به دنیا معرفی کرد.

حجت الاسلام احتشام در ادامه از تامین امنیت کشور، حمایت از کشور‌های دوست در منطقه و قدرت بازدارندگی به عنوان سه مولفه ابرقدرتی ایران نام برد و اظهار داشت: این عزت و اقتدار رایگان به دست نیامده است.

امام جمعه موقت کاشان تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در چله اول انقلاب به ابرقدرت تبدیل شد و امروز و در گام دوم انقلاب وارد مرحله خودسازی و جامعه سازی و تمدن سازی شده است و در تمدن سازی چله دوم انقلاب، اسلام تک قطبی در جهان متکی بر اسلام ناب محمدی خواهد بود./۱۳۰۷/پ202/ب1
تعداد بازدید : 4
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات