۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۶۱۷۰۰۴

پایان نخستین دوره تابستانه آموزش قرآن در لندن

پایان نخستین دوره تابستانه آموزش قرآن در لندن
نخستین دوره تابستانه آموزش قرآن ویژه نوجوانان گروه سنی ۹ تا ۱۵ سال به همت شعبه مؤسسه قرآن آستان عباسی در لندن برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، «ضیاء الزبیدی»، مسؤول شعبه لندن مؤسسه قرآن آستان عباسی، در خصوص دوره‌های تابستانه آموزش قرآن گفت: این دوره تکمیل‌کننده سلسله فعالیت‌های قرآنی است که شعبه لندن از زمان تأسیس تاکنون برگزار کرده‌ است. 
 
وی افزود: شعبه لندن مؤسسه قرآن آستان عباسی اولویت خود را در برگزاری دوره‌های آموزش قرآن از جمله این دوره تابستانه قرار داده است. این دوره تابستانه ویژه کودکان ۹ تا ۱۵ سال مسلمان در کشور انگلستان بود که در آن روش‌های قرائت قرآن و دروس عقیدتی و فقه تدریس شد.
 
الزبیدی ادامه داد: مراسم اختتامیه این دوره همزمان با اعیاد مبارک قربان و غدیر در مؤسسه آیت‌الله خویی لندن و با حضور شخصیت‌های دینی از جمله فرزند آیت‌الله العظمی خویی و نمایندگانی از مراکز اسلامی و دانشگاهی برگزار شد.

مسؤول شعبه مؤسسه قرآن آستان عباسی در لندن گفت: تلاوت آیاتی از سوی تعدادی از قرآ‌ن‌آموزان این دوره تابستانه، اجرای سرود آستان عباسی و تواشیح و مدیحه‌سرایی به زبان‌های عربی و انگلیسی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.
 
وی در پایان اعلام کرد: در مراسم اختتامیه به قرآن‌آموزان این دوره گواهینامه‌هایی اعطا شد و اساتیدی که در برگزاری آن همکاری داشته‌اند نیز مورد تقدیر قرار گرفتند./983/ب

منبع: ایکنا

ارسال نظرات