۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۶۱۷۱۰۲
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

شعارهای توخالی و وعده‌های بی مورد در گام دوم انقلاب حذف شود

شعارهای توخالی و وعده‌های بی مورد در گام دوم انقلاب حذف شود
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید شعارهای توخالی و وعده‌های بی مورد در گام دوم انقلاب حذف شود و مردم در انتخابات بهترین افراد را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار ائمه جمعه استان اظهار داشت: خداوند برای هدایت انسان‌ها اوصیا و انبیای الهی را قرار داده که این‌ها نباشند نیز رسالت باطل است.

وی گفت: اوصیای الهی اگر نباشند حجتی هم برای مردم نیست و انسان‌های فاسد و جاهل پیشوای مردم قرار می‌گیرند و کارهای جاهلانه فراگیر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: خدافراموشی و خودفراموشی در برخی از انسان‌ها وجود دارد و کسانی که ادعای مسلمانی و خادم الحرمینی دارند نیز خود نوکر مشرکان و بیگانگان می‌شوند و برای کشتار مسلمانان هر کاری را می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: افرادی که خودشان به نظام سرمایه داری و لیبرال دموکراسی غرب اعتراض دارند امروز به دنبال غرب و لیبرال‌های بی درد هستند.

وی با بیان اینکه به دنبال لیبرال‌های غرب رفتن جز ذلت چیزی برای ما ندارد، ادامه داد: همچنین هر جایی هم که به انقلاب عمل کردیم پیروز شدیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، ائمه جمعه را فرماندهان جبهه مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: از سال گذشته تاکنون دشمن همواره یک روز را به عنوان پایان انقلاب معرفی می‌کرد اما تغییرات به گونه‌ای شد که استکبار جهانی در سطح منطقه شکست خورده و پرچم پیروزی جبهه مقاومت برافراشته شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: امروز در گام دوم انقلاب قرار داریم و زمان کار و تلاش است و شرایط برای فرماندهی جبهه مقاومت بسیار مساعد است و باید دولتمردان نیز پاسخگوی نیاز مردم باشند.

وی افزود: باید شعارهای توخالی و وعده‌های بی مورد در گام دوم انقلاب حذف شود و مردم در انتخابات بهترین افراد را انتخاب کنند؛ ضرورت است انتخاب کسانی که می‌خواهند کشور را اداره کنند با مشورت و کارشناسی باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در گام دوم انقلاب باید دولت اسلامی به وجود آید که بر تمام تعهدات خود عمل کند و جامعه اسلامی تحت تربیت دولت اسلامی باشد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات