۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۶۱۷۵۹۱

کلنگ احداث دبیرستان ۲۴ کلاسه ائمه اطهار در شهرستان نورآباد به زمین زده شد

کلنگ احداث دبیرستان ۲۴ کلاسه ائمه اطهار در شهرستان نورآباد به زمین زده شد
کلنگ احداث دبیرستان ۲۴ کلاسه ائمه اطهار (ع) به همت آیت الله فاضل لنکرانی در زمینی به متراژ ۴ هزار و ۲۰۰ متر مربع به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم کلنگ احداث دبیرستان ۲۴ کلاسه ائمه اطهار (ع) در شهرستان نورآباد با حضور نمایندگان دفتر آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان و مسؤولان این شهرستان برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در این مراسم گفت: این دبیرستان با اعتبار ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در زمینی به متراژ چهار هزار و 200 متر مربع احداث خواهد شد و از طرف دفتر آیت الله لنکرانی ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به این طرح اختصاص یافته است.

زینی وند مقدم در ادامه ابراز کرد: پس از حادثه سیل حدود ده هزار میلیارد تومان به زیرساخت‌های استان لرستان خسارت وارد شد ولی سیل مهربانی مردم کشور عزیزمان ایران، نقش بسیار خوبی در بازسازی و رفع مشکلات داشت.

زینی وند مقدم گفت: از طرف اداره کل آموزش و پرورش لرستان نامه‌ای به دفاتر علمای اعلام و مراجع تقلید ارسال شد که امروز از طرف دفتر آیت الله فاضل لنکرانی نمایندگانی در لرستان و شهر نورآباد حضور یافته و کلنگ احداث آموزشگاه ۲۴ کلاسه ائمه اطهار به زمین زده خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در این مراسم در سخنانی درخصوص اهمیت کار خیر، افزود: نبی مکرم اسلام (ص) سه کار را جاودانه و دارای آثار ابدی دانسته است؛ بنایی که انسان می سازد و دیگران از آن استفاده می کنند، کسی که فرزند صالح تربیت کند و اعمال این فرزند تاثیر گذار خواهد بود و گسترش دانش.

زینی وند مقدم تصریح کرد: مدرسه سازی یکی از بزرگ ترین کارهای عام المنفعه است که هم مبنای خیر است و هم موجب گسترش علم و دانش است و هم تربیت فرزند صالحی خواهد بود که ثواب فراوان دارد.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات